×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
دمای هوای خوزستان کاهش می یابد

محمد سبزه زاری بیان کرد: در بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی سامانه بارشی اخیر طی امروز در سطح استان تضعیف شده و به علت رطوبت در منطقه و ضرایب بالای ناپایداری طی امروز ابرهای جوششی در ساعاتی از بعدازظهر تشکیل می شود که می تواند در برخی نقاط استان به ویژه نیمه شمالی و شرقی باعث رگبارو رعدو برق شود.

وی افزود: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه جو استان پایدار خواهد بود و روز جمعه به علت نزدیک شدن و عبور یک سامانه سرد علاوه بر کاهش محسوس دما و وزش باد شدید در برخی نواحی استان انتظار رگبار و رعد و برق به ویژه در نیمه شمالی و شرقی وجود دارد.

سبزه زاری ادامه داد: روزهای شنبه و یکشنبه دوباره جو استان پایدار پیش بینی می شود و صرفا کاهش دما پدیده قابل ذکر و مهم خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته آبادان با ۲۷.۶ و دزپارت با ۶.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را داشتند و حداقل دمای اهواز ۱۵.۹ و حداکثر ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

بر اساس این گزارش بیشترین میزان بارندگی مجموع بارندگی سامانه بارشی اخیر در ایستگاه هواشناسی لالی ۱۱۷ و و باران سنج پل تنگ ۱۲۸ میلیمتر ثبت شده است.

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.