×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
بهره‌مندی بیش از ۱۲ هزار نفر از خدمات تیم‌های امدادی سحاب در خوزستان

وحید شعبانی اظهار کرد: این اکیپ‌های سیار سحاب در قالب تیم‌های دو نفره به صورت پیاده یا دوچرخه‌سوار با رویکرد ارائه خدمات ایمنی به سلامت مسافران فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شناسایی، پیش‌بینی، کنترل و مهار علل آسیب‌پذیری، پایش، پیشگیری، بازداری و خدمات امدادی و بشردوستانه در حوادث انسانی و زیست محیطی بخشی از وظایف تیم‌ها است، افزود: شش تیم سحاب در خوزستان فعالیت و به ارائه خدمات مربوطه می‌پردازند.

شعبانی با اشاره به ارائه عملکرد هلال احمر خوزستان تا پایان روز چهارم فروردین‌ماه گفت: در این مدت ۸۳۴ مسافر نوروزی با توجه به شرایط جوی حاکم بر منطقه اسکان اضطراری داده شده و از خدمات امدادی جمعیت بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: اعضای جوان این جمعیت به ۲۶ هزار و ۴۸۶ میهمان ارائه خدمت کرده و ۱۰ هزار و ۱۴۹ کودک نیز با حضور در فضاهای دوستدار کودک، آموزه‌های امدادی متناسب با شرایط سنی خویش را فرا گرفته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به گستردگی حوزه جغرافیایی استان و وقوع حوادث گوناگون در آن گفت: بیش از ۲۲ هزار و ۳۱۴ نفر در این ایام در حوادث مختلف آسیب دیده و از این تعداد، ۵۴ نفر نیز توسط نجاتگران هلال احمر و با آمبولانس‌های این جمعیت به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

وی با اعلام اتمام ماموریت درمانگاه‌های موقت معاونت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان خوزستان در یادمان‌های دفاع مقدس با توجه اتمام سفر کاروان‌های راهیان نور، افزود: در مدت زمان حضور زائران در یادمان‌ها، ۶ هزار و ۹۶ نفر با مراجعه به این مراکز از خدمات درمانی هلال‌احمر بهره‌مند شدند.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.