×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
تکمیل ۹۹ حلقه چاه نفت و گاز در سال ۱۴۰۱

مسعود افشار با تبریک آغاز سال نو و عید نوروز به کارکنان و خانواده بزرگ شرکت، اظهار کرد: چاه شماره ۱۸۹ در مناطق نفتخیز جنوب آخرین حلقه چاهی بود که تکمیل آن در کارنامه عملکرد سال گذشته شرکت ثبت شد.

وی افزود: از مجموع چاه های حفر شده در سال قبل، ۱۵ حلقه توسعه ای توصیفی، ۵ حلقه اکتشافی و ۷۹ حلقه تعمیری تکمیلی بوده است.

افشار گفت: از این تعداد ۷۷ حلقه چاه در گستره فعالیت پنج شرکت بهره بردار تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ۸ حلقه در شرکت نفت فلات قاره در حوزه فرا ساحل، ۸ حلقه در اجرای طرح های توسعه ای شرکت مهندسی و توسعه نفت، ۲ حلقه در قالب پروژه و ۴ حلقه در پروژه های مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفاری و تکمیل شد و در اختیار شرکت های کارفرما قرار گرفت.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری با بیان اینکه هم اکنون از شمار ۷۳ دکل حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین ناوگان شرکت ۶۳ دستگاه در مدار عملیات و یا جابجایی هستند، افزود: تعداد دستگاه های در حال جابجایی ۲۰ دکل است.

وی متراژ حفاری در سال گذشته را بیش از ۶۷ هزار متر عنوان و اظهار کرد: برنامه ریزی جامعی برای شتاب بخشی در عملیات حفاری صورت گرفته است و انتظار می رود با بازسازی و نوسازی دستگاه ها و تجهیزات حفاری، در سال جدید شاهد به کارگیری تعداد دیگری دستگاه های حفاری شرکت در مناطق نفتخیز کشور باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.