×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
بیش از پنج هزار مسافر نوروزی به پویش بهرفت در خوزستان پیوستند

وحید شعبانی با اشاره به خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر استان به مسافران نوروزی بیان کرد: در قالب طرح نوروزی هلال احمر پایگاه های امدادی و درمانگاه های موقت این جمعیت خدمات مختلفی از قبیل درمان سرپایی، انتقال به مراکز درمانی، اسکان اضطراری، اسکان راهیان نور، و همچنین خدمات فرهنگی و اجتماعی در جاده ها نظیر فرهنگ سازی رفتارهای ترافیکی با ایجاد پویش بهرفت(بهبود رفتار های ترافیکی) به مسافران ارائه می دهند.

وی افزود: اعضای جوان این جمعیت تا کنون به ۱۲ هزار و ۹۵ میهمان ارائه خدمت کرده اند و ۴هزار و ۲۶۵ کودک نیز با حضور در فضاهای دوستدار کودک، آموزه های امدادی متناسب با شرایط سنی خویش را فرا گرفته اند.

وی با اشاره به گستردگی حوزه جغرافیایی استان و وقوع حوادث گوناگون در آن ادامه داد: بیش از ۱۲ هزار نفر در این ایام در حوادث مختلف آسیب دیدند که از این تعداد۲۳۳ نفر اسکان اضطراری یافته و ۳۵ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در ادامه با اشاره به استقرار درمانگاه های اضطراری معاونت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان در یادمان های دفاع مقدس، بیان کرد: در این مدت ۶ هزار و ۸۳ نفر از کاروان های راهیان نور از خدمات درمان سرپایی بهره مند شده اند.

۶۷۴ امدادگر هلال احمر در طرح نوروزی هلال احمر که از تاریخ ۲۴ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد به مسافران خدمات رسانی می کنند

 

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.