×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
سیل بندهای حوضه رودخانه دز با دستور دادستان خوزستان مستحکم می شوند

صادق جعفری چگنی عصر روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مناطق و روستاهای حاشیه سد دز که در معرض طغیان رودخانه هستند بیان کرد: دستورات لازم برای استحکام سیل بندها به دستگاه های اجرایی با هدف پیشگیری از وقوع سیلاب و ایجاد خسارت به مزارع و روستاها داده شده است و انتظار داریم که دستگاه های مربوطه به سرعت اقدامات لازم را انجام دهند.

وی گفت: در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از حوادث احتمالی در مناطق مختلف روستایی بخش مرکزی اهواز دستورات لازم برای احداث سیل بند و پیشگیری از ایجاد خسارت و قطع برق صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان اظهار داشت: مدیرکل بحران و مدیرعامل سازمان آب و برق استان، بخشدار مرکزی اهواز، شهردار الهایی و شرکت توزیع نیروی برق استان مکلف شدند تا مشکلات موجود در حوزه آب و برق را هر چه سریعتر برطرف کنند.

در این بازدید اعضای حوزه مقاومت بسیج شهر الهایی و قرارگاه جهادی شهدای مدافع حرم نیز حضور داشتند و عنوان شد که یکی از رویکردهای دادسرای مرکز استان در سال جاری تقویت و حمایت از فعالیت های جهادی و محرومیت زدایی جهادگران بوده است.

پیش از این اداره کل هواشناسی و جمعیت هلال احمر خوزستان نسبت به طغیان رودخانه های خوزستان در پی فعالیت سامانه های بارشی در استان هشدار صادر کرده بودند.

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.