×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تقدیر از کارگر فداکار شهرداری اهواز

بهاعضای شورای اسلامی کلانشهر اهواز در نومین جلسه رسمی در صحن علنی این شورا از ۲ تن از کارگران و نیروهای شهرداری اهواز به دلیل انجام خدماتی فراتر از وظایف خود در بارندگی اخیر و آب گرفتگی معابر اهواز تقدیر کردند.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: اگر چه این بارندگی ها در شهر اهواز مشکل ها و خسارت هایی نیز به همراه داشت ولی در این بارندگی جلوه هایی از ایثارگری کارگران خدوم شهرداری و آبفای اهواز به نمایش درآمد.

سیاوش محمودی ادامه داد: فیلم اقدام ایثارگرانه آقای لویمی برای باز کردن خط فاضلاب اهواز بازتاب مثبت فراوانی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی داشت

وی گفت: عبدالحسین لویمی از کارگران خدوم و زحمت کش شهرداری منطقه یک اهواز برای بازکردن منهول خط اصلی فاضلاب با وارد شدن در آن، اقدامی ایثارگرانه برای بازگشایی خط خروجی فاضلاب کرده بود که این اقدام مورد توجه افکار عمومی قرار گرفت.

محمودی ادامه داد: همچنین در بارندگی اخیر آقای مروانی از رانندگان زحمت کش سازمان خدمات موتوری با بیل مکانیکی چندین ساعت بی وقفه مشغول رفع آب گرفتگی در خیابان نور اهواز بود و فراتر از وظایف سازمانی خود اقدام کردکه قابل تقدیر است.

در این نشست از این ۲ نیروی شهرداری اهواز با اهدای لوح تقدیر شد.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.