×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
۳۹ هزار رای در حوزه روابط کار در خوزستان صادر شد

ارسلان غمگین سه شنبه در همایش جهاد تبیین در جامعه کار و تولید با موضوع فرصت ها، راهبردها و راهکارها با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شرکت لوله سازی اهواز افزود:در استان خوزستان یک‌ میلیون نفر جامعه کارگری و ۴۷۰ تشکل کارگری در حوزه کارفرمایی و کارگری وجود دارد که جامعه ای بزرگ و اثر گذار است.

وی ضمن درخواست از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برای داشتن نگاه و رویکرد ملی به شرکت ها و کارخانه های مستقر در استان خوزستان اظهار داشت: حوزه تولید و اشتغال در خوزستان در سطح ملی اثر گذار است.

غمگین گفت: اگر مسایل و مشکلات استان خوزستان در حوزه کار و اشتغال در اولویت وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی قرار گیرد شاهد موفقیت های زیادی در بخش تولید خواهیم بود که در کل کشور اثر گذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه خوزستان اولین استان در تشکیل کارگروه جهاد تبیین کارگری است افزود: در سالهای اخیر تلاش زیادی در قالب برنامه های متنوع برای اجرای جهاد تبیین در استان خوزستان صورت گرفته است.

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز نیز در ادامه گفت: جهاد تبیین یک وظیفه همگانی است و یکی از راه های موثر خنثی سازی نقشه های دشمنان است.

علی خنیفر اظهار داشت: صاحبان واحدهای تولیدی باید با تولید موثر و حمایت از جامعه کارگری نقشه دشمنان در حوزه کار و کارگری را خنثی کنند.

وی افزود:کارکنان این شرکت در سال های تحریم با تولید محصولات مختلف کشور را از واردات در این بخش بی نیاز کردند.

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز با بیان اینکه این شرکت پروژه محور است اما در حال حاضر با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت می کند از مسئولان ذیربط خواست در پروژه بزرگ خط لوله گوره – جاسک از ظرفیت تولید این شرکت استفاده شود.

شر کت لوله سازی اهواز در سال ۱۳۷۹ در راستای طرح خصوصی سازی، شرکت لوله سازی اهواز به بخش خصوصی واگذار شد.

از اهـداف این شرکت می توان به تولید و تامین انواع لولـه های مورد نیاز صنایع نفت، گاز ، پتروشیمی و آب اشاره کرد.

 

منبع: ایرنا

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.