×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء در اهواز، به زودی

محمود ثابت قدم با اشاره به اهمیت اجرای طرح تفکیک از مبداء اظهار کرد: طرح تفکیک زباله از مبداء جزو پروژه‌های مهم است و بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت کشور در خصوص طرح جمع‌آوری هوشمند پسماند خشک، شهرداری اهواز نیز در حال برنامه‌ریزی برای اجرای این طرح است.

وی افزود: در حال حاضر فراخوان همکاری شرکت‌های دارای اپلیکیشن برای فعالیت در این زمینه، منتشر شده است و یکی از شرکت‌هایی که اعلام آمادگی کرده، حائز شرایط موجود در دستورالعمل است و در حال اخذ مجوزها برای آغاز کار است.

ثابت قدم بیان کرد: در قالب این طرح، شهروندان می‌توانند پسماند خشک جمع‌آوری شده خود را از طریق اپلکیشن‌هایی، به شهرداری تحویل دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز گفت: برای افزایش مشارکت شهروندان برای اجرای هر چه بهتر این طرح، مکانیزم‌های تشویقی مانند شارژ کیف پول، پرداخت نقدی یا موارد مختلف دیگر پیش‌بینی خواهد شد. با توجه به اینکه در مرحله اخذ مجوزها هستیم به زودی این طرح اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش نظافت شهری و آثار محیط زیستی اجرای این طرح، بیان کرد: اجرای موفقیت‌آمیز این طرح به عوامل مختلفی از جمله مشارکت مردم بستگی دارد و به این منظور باید اطلاع‌رسانی دقیق و آموزش در این خصوص انجام شود.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.