×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
لزوم کمک شرکت‌های دانش‌بنیان در نظم‌بخشی به ترافیک اهواز

رضا امینی در اولین نشست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز با شرکت‌های دانش بنیان، با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند در حوزه‌های گسترده و مختلف به مدیریت شهری همکاری کنند، گفت: مدیر معاونت حمل و نقل و ترافیک رویکرد جدید و ویژه‌ای برای این حوزه اتخاذ کرده است که با تعامل، ارتباط و توانمندی، آینده روشنی در حوزه حمل و نقل شهرداری اهواز رقم خواهد زد.

وی با اشاره به اهمیت نقش شهرداری‌ها در زندگی روزمره شهروندان افزود: از همکاری شرکت‌های دانش بنیان که در رفع مشکلات اهواز توانمندی دارند، استقبال و حمایت می‌کنیم؛ شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند با خلاقیت و ایده‌های خود در نظم بخشی شهر به شهرداری اهواز کمک کنند.

وی افزود: در مدیریت شهری و شورای شهر خوشبختانه هم‌افزایی، همیاری و همکاری خوبی با مجموعه راهور برقرار است و این یک فرصت بسیار خوب برای رفع مشکلات و موانع حوزه حمل و نقل در شهر اهواز است.

عادل شیشه‌گری رئیس کمسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز نیز با اشاره به عقب افتادگی‌ها در سال‌های گذشته  گفت: با رویکردی که شهردار و تیم جدید دارند امیداوریم شرایط در حوزه حمل و نقل و ترافیک اهواز متحول شود.

وی با بیان اینکه دید مدیریت شهری از تعریف طرح‌ها و پروژه‌های حمل و نقل، درآمدزایی نخواهد بود، افزود: به سرانجام رساندن بیشتر طرح‌های هوشمندسازی حمل و نقل و ترافیک در برنامه شهرداری اهواز است که امیدواریم این طرح‌ها در مدت زمان کوتاه با همکاری شرکت‌های دانش بنیان نهایی و اجرا شوند.

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به پروژه‌های قابل تعریف در شهر گفت: هدف پلیس راهوار و شهرداری در حوزه حمل و نقل حفظ جان و زمان و مال شهروندان است که امیدواریم بتوانیم مشکلات و عقب افتادگی‌ها در حوزه حمل و نقل را کمتر کنیم.

حجت‌الله سلیمانی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز نیز در این نشست گفت: در دو ماه اخیر تلاش‌های مستمری با هدف هوشمندسازی حمل و نقل و ترافیک در مرکز کنترل شهرداری اهواز صورت گرفت و در این راستا حوزه حمل و نقل و ترافیک در حال برنامه ریزی برای اجرای پروژه ها در این زمینه است.

وی افزود: آنچه مسلم است کشور در حوزه هوشمندسازی حمل و نقل و ترافیک در حال پیشرفت است و شرکت‌های دانش بنیان توانمندی، در زمینه‌های مختلف در ایران مشغول به خدمت رسانی و فعالیت هستند که دستاوردهای مهمی دارند و مدیریت شهری اهواز علاقمند است با این شرکت ها همکاری و به واسطه این همکاری برخی از مشکلات و نیازهای شهر مرتفع شود.

وی موضوع پارک حاشیه‌ای در اهواز را بررسی و خاطرنشان کرد: در همکاری با شرکت‌ها دو موضوع مورد توجه است، یکی آنچه که ما به عنوان نیاز مدیریت شهری مطرح می‌کنیم و مهم‌تر آنچه که شرکت‌های دانش بنیان به عنوان نیاز در شهر اهواز شناسایی و به ما ارائه می‌دهند.

سلیمانی با بیان اینکه حوزه نظارت تصویری و چراغ‌های هوشمند نیازمند بازنگری و تحول است تاکید کرد: امیدواریم امسال بستر لازم برای همکاری حداکثری با شرکت‌های دانش بنیان فراهم شود که با اطمینان خاطر در اهواز حضور داشته باشند و به دستاوردهای اثرگذاری برسیم.

گفتنی است در این نشست شرکت‌های دانش بنیان به صورت حضوری و مجازی طرح‌ها و ایده‌های خود را ارائه دادند.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.