×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
مشکلات تعزیراتی کشتارگاه ها و مراکز عرضه مرغ در خوزستان پیگیری و حل شود

آقا رضا فتوحی در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان در محل معاونت اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: مشکلات تعزیراتی کشتارگاه ها و مراکز عرضه مرغ در استان با حضور نمایندگان کشتارگاه ها، سازمان جهاد کشاورزی، شرکت پشتیبانی امور دام و سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان حل، و نتیجه به  معاونت اقتصادی اعلام شود.

وی با اشاره به اهمیت ثبات قیمت‌ها و ایجاد رضایتمندی در مردم گفت: سازمان جهاد کشاورزی با توجه به اینکه یکی از دستگاه های متولی بررسی تخلف صنفی ، قیمت گذاری و تامین مواد غذایی و محصولات کشاورزی است تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته تا به تولید در استان ضربه وارد نشود و قیمت ها در این بخش دچار تنش نشوند.

فتوحی ادامه داد: شرکت پشتیبانی امور دام، فرمانداری های استان را از وجود میزان کافی مرغ منجمد در خوزستان مطلع کرده و برای ارسال به موقع مرغ منجمد در شهرستانهای دوردست اقدام کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان بیان کرد: سازمان صمت استان نیز با صاحبان اصناف سیمان، فولاد، مواد شوینده و صنایع غذایی جلساتی را برگزار و ضمن طرح و پیگیری مشکلات این صنوف،نتیجه را به این معاونت اعلام کند.

آقارضا فتوحی با اشاره به اینکه خوزستان در صنایع گاز و برق تولید کننده است در خصوص حل مشکلات برق و گاز شرکتهای تولید سیمان گفت: مکاتباتی با وزارت نفت صورت گیرد تا پس از طرح و پیگیری لازم، این مشکلات برطرف شود.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.