×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
پروژه‌های نیمه‌تمام نفتی و صنعتی در خوزستان تکمیل شوند

سید کریم حسینی با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام صنعتی و نفتی در خوزستان اظهار کرد: پروژه‌های صنعتی و نفتی نیمه تمامی در خوزستان وجود دارد که تکمیل آن‌ها می‌تواند به حل مشکل بیکاری و افزایش تولید و توسعه در کشور کمک کند.

وی افزود: متاسفانه علی‌رغم وجود این ظرفیت‌های بسیار خوبی که می‌تواند به توسعه خوزستان کمک کند اما تکمیل این پروژه‌ها تاکنون مورد توجه دولت قرار نگرفته‌اند. امیدواریم از این پس شاهد توجه جدی به اجرای این طرح‌های بسیار مهم در خوزستان باشیم.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه نفت پروژه‌های بسیار خوبی در میادین نفتی اهواز وجود دارد که می‌توانند فرصت اشتغال بسیار خوبی برای جوانان خوزستانی ایجاد کنند و به نوعی سریع‌ترین راه‌حل برای حل مسئله اشتغال استان هستند. تکمیل این پروژه‌های نفتی برای بیش از ۱۰ هزار نفر اشتغالزایی می‌کند.

حسینی عنوان کرد: پروژه میدان نفتی کوپال و همچنین پروژه‌هایی که در میادین نفتی غرب کارون هستند باید هرچه سریع‌تر تکمیل و به مرحله اجرا درآیند.

وی در پایان گفت: همچنین در حوزه صنایع از جمله صنایع فولادی، پروژه کارخانه فولادسازی اهواز متاسفانه مدت‌هاست که بر زمین مانده است و علی رغم واگذاری به پیمانکار اما هنوز اجرایی نشده است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.