×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
توزیع ۲ هزار میلیارد تومان تجهیزات کارگاهی بین هنرستان‌های کشور

یوسف نوری در آیین افتتاح پروژه آموزشی ۱۲ کلاسه برکت آبادان اظهار کرد: مهمترین بستر تحقق شعار سال و توسعه کمی و کیفی مراکز دانش بنیان تعلیم و تربیت است زیرا این نهاد می‌تواند با تربیت دانش‌آموزانی خلاق، ایده‌پرداز و متفکر گام مهمی در راستای کارآفرینی و به تبع آن کمک به تولید بردارد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش‌های خیرین مدرسه‌ساز در راستای تحقق نهضت ارتقای شاخص‌های فضای آموزشی در کشور، افزود: علم، اجتهاد، عمل و تولید  ارکان تحقق تعلیم و تربیت تمام ساحتی هستند که باید از بستر مدرسه و فضای آموزشی مناسب دنبال شوند و خیرین نقش مهمی در تحقق این امر در کشور ایفا می‌کنند که شایسته تقدیر و تشکر است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: در دوره ابتدایی دانش‌آموزان با ایده‌پردازی و خلق دانش آشنا می‌شوند و نقطه عطف شکل‌گیری شخصیت علمی دانش‌آموزان است. در دوره متوسطه اول این شخصیت شکل پیدا می‌کند و در دوره متوسطه دوم به ظهور و بروز می‌رسد. همچنین در مرحله دانشگاهی و در خاتمه این مراحل مهم تکمیل شخصیت علمی، شاهد رسیدن به اهداف آموزش و پرورش در تربیت دانش‌آموزان تراز انقلاب اسلامی و گام دوم خواهیم بود که به تولید دانش می‌پردازند.

نوری در پایان ضمن اشاره به رویکرد آموزش و پرورش در ترویج مهارت‌آموزی بین دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات کارگاهی هنرستان‌های سراسر کشور اختصاص یافته است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.