×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
لزوم رفع سریع بالازدگی فاضلاب در شهر اهواز

سید ناصر مهداوی در نطق پیش از دستور خود در هفتاد و ششمین جلسه علنی شورای شهر اهواز با تقدیر از همه افرادی که به زائران اربعین حسینی خدماتی ارائه دادند، اظهار کرد: همواره شیعه امیرالمومنین(ع) می‌بیند که دشمنان اسلام در کمین نشسته‌اند و همه ترفندهای خود را برای ضربه زدن به اسلام به کار گرفته‌اند و با تمام توان و آنچه در رسانه‌های تبلیغاتی دنیا مشاهده شد، سعی بر وارد کردن ضربه به پیکره اسلام داشته‌اند اما مردم میهن اسلامی بار دیگر با هوشیاری، ترفندهای دشمنان را در هم شکستند.

وی افزود: شیعه امام علی(ع) فتنه‌های آخر الزمان را می‌شناسد و می‌داند هنگام وقوع فتنه با تعقل، مراجعه به کتاب ولایت و گفتار اهل بیت(ع) به سمت حق حرکت می‌کند. شیعه واقعی هدفمند حرکت می‌کند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود اشاره کردند که حرکت به سمت قبله همراه با سختی و مشکلات است. همچنین بار دیگر صحبت‌های ایشان در ۳۰ شهریورماه، مهر تاییدی بر مقاومت و شرافت خوزستان بوده است و باز هم جلوه‌گاه شهادت خوزستان را مورد تایید و تنویر برای همه مسئولان قرار داند. مقام معظم رهبری باز هم تکرار کردند که خوزستان می‌تواند همه کشور را به سمت مقاومت و شهادت بکشاند؛ خوزستان یعنی دروازه ورود تشیع به کشورمان.

مهداوی افزود: مشکلات زیادی در اهواز و مناطق محروم وجود دارد و مقام معظم رهبری بارها به همه مسئولان تاکید کردند که به ویژه به مناطق محروم اهواز رسیدگی کنند. اعضای شورای شهر مانند گذشته و با عزم جدی‌تر و راسخ‌تر به سمت حل مشکلات پیش خواهند رفت.

وی تصریح کرد: در مناطقی از اهواز بار مشکلات بیشتر از دیگر مناطق است و مردم انتظار دارند حداقل معابر آسفالت شوند که این انتظارات بحق است و امیدواریم شهرداری اهواز هر چه زودتر نسبت به انجام این کار اقدام کنند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر اهواز گفت: متاسفانه در برخی خیابان‌ها و  محلات اهواز مشکلات عدیده‌ای در زمینه بالازدگی فاضلاب وجود دارد که انتظار می‌رود سریعتر این شرایط بهبود پیدا کند.

مهداوی بیان کرد: در ستاد بازآفرینی، هیات وزیران ۲۱ وظیفه برای دستگاه‌های مختلف پیش بینی کرده اما در اهواز تاکنون به جز شهرداری اهواز، هیچ دستگاهی هزینه خدمات به شهر را پرداخت نکرده است در حالی که از این بخش می‌توان خدمات بیشتری به مردم ارائه داد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.