×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
طرح ۵۵۰ هزار هکتاری به عنوان اولویت‌ وزارت کشاورزی پیگیری شود

سید کریم حسینی در خصوص عملکرد دولت در اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری اظهار کرد: دولت و وزارت جهاد کشاورزی به وعده‌های خود در خصوص اجرای فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری عمل نکرده‌اند.

وی افزود: در آغاز دولت سیزدهم وعده‌های بسیاری از سوی وزیر جهاد کشاورزی در خصوص اجرای به موقع فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری داده شد اما به جز یکسری اقدامات جزیی کار خاصی در زمینه اجرای این طرح انجام نشده است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای فاز دوم این طرح می‌تواند زمینه ساز اشتغال بسیار خوبی برای جوانان باشد و بخشی از مشکلات اشتغال خوزستان را حل کند اما تاکنون به این طرح بسیار مهم در حوزه کشاورزی توجه خاصی نشده است.

حسینی عنوان کرد: اجرای کامل طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان می‌تواند زمینه ساز افزایش تولید محصولات کشاورزی، افزایش صادرات و زمینه ساز رونق تولید شود اما متاسفانه اجرای این طرح مفغول مانده است.

وی افزود: علی رغم اقدامات اندکی که در زمینه اجرای فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری انجام شده است اما باید گفت آنچه که به صورت ویژه باید در دستور کار قرار می‌گرفت تا این طرح به صورت کامل اجرایی و اهداف آن محقق شود، اجرایی نشد و کار ناتمام است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: نمایندگان خوزستان از دولت سیزدهم انتظار دارند تا توجه ویژه‌ای به اجرای فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری داشته باشد و به عنوان یکی از اولویت‌های وزارت جهاد کشاورزی پیگیری و اجرایی شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.