×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
اقدامات آبفا برای جلوگیری از پس‌زدگی فاضلاب در فصل بارندگی

فرزان عباسیان در خصوص راهبردهای شرکت آبفا خوزستان برای عبور از فصل بارندگی اظهار کرد: برای جلوگیری از پس زدگی فاضلاب در شهرهای خوزستان و عبور از فصل بارندگی سه راهبرد و اقدام اساسی در حال اجرایی شدن است تا بتوانیم از این فصل به خوبی و بدون هیچ مشکلی عبور کنیم.

وی افزود: بازسازی، ساخت و ارتقا و بهسازی بیش از ۶٢ دستگاه تابلو برق و راه‌اندازی الکتروپمپ‌های فاضلاب و تجهیز آن‌ها به تجهیزات حفاظت الکتریکی نوین برای عملکرد مناسب در زمان اوج بار با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال یکی از راهبردهای شرکت آب و فاضلاب خوزستان برای عبور از فصل بارندگی است.

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در این زمینه تاکنون تابلوهای برق تاسیسات فاضلاب شهرهای سوسنگرد، بستان، چمران، خرمشهر، آبادان و ماهشهر بازسازی شده و بار دیگر در مدار بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

عباسیان عنوان کرد: همچنین خرید، نصب و راه‌اندازی الکتروپمپ‌های جدید برای تقویت ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب در برخی شهرهای خوزستان یکی دیگر از اقدامات اساسی و راهبردی شرکت آبفا خوزستان برای گذر از فصل بارندگی است.

وی ادامه داد: سرویس، تعمیر و بازسازی ترانسفورماتورهای تاسیسات فاضلاب استان با استفاده از قراردادهای موجود از دیگر راهبردهای شرکت آبفای خوزستان است. در این زمینه ترانسفورماتورهای برخی از شهرهای استان با هزینه‌ای بالغ بر ۴ میلیارد ریال سرویس، تعمیر و بازسازی شد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: در این راستا ترانسفورماتور تاسیسات فاضلاب شهرهای چمران، ماهشهر و ۳ دستگاه از ترانسفورماتورهای شادگان با نظارت دفتر سیستم‌های کنترل و انرژی فاضلاب سرویس، تعمیر و اورهال شده است.

عباسیان در پایان خاطرنشان کرد: پیش از این و با صرف هزینه بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال دیزل ژنراتورهای تاسیسات فاضلاب ۹ شهر استان اورهال و بازسازی شده است و امیدواریم در فصل بارندگی‌ها در خوزستان شاهد پس زدگی فاضلاب و مشکلاتی در این زمینه نباشیم.

 

 

منبع: ایسنا

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.