×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
بی‌تدبیری شدیدی در دولت گذشته در رابطه با اموال تملیکی شاهد بودیم

صادق خلیلیان در آیین بهره‌برداری رسمی از مجتمع هوشمند انباری اموال تملیکی خوزستان(شهید سلیمانی)، در اهواز که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی اقتصاد برگزار شد، بیان کرد: خوشبختانه با تدبیر دولت سیزدهم و دستور رییس جمهور، اموال تملیکی در سطح کشور در حال ساماندهی شدن است

وی ادامه داد:خوزستان به پیش قراول مساله اموال تملیکی در کشور تبدیل شده و در این زمینه قدم‌های بزرگی برداشته است به گونه‌ای که امروز شاهد افتتاح مجتمع انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خوزستان در اهواز هستیم.

خلیلیان همچنین گفت: کارهای بسیار مهمی از جمله طرح اضطراری جمع آوری فاضلاب اهواز، افتتاح ابر پروژه آبرسانی غدیر و … از دیگر اقدامات بسیار مهم اجرایی دولت در خوزستان است.

استاندار خوزستان افزود: خانه هنرمندان اهواز آماده افتتاح است و یکی از بزرگترین کارهای مرتبط با هنرمندان در کشور است که در دولت سیزدهم انجام شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه اقدامات بسیار بزرگی برای بازسازی ناشی از زلزله اندیکا در این منطقه توسط دولت انجام شده است، ادامه داد: دولت برای رفع محرومیت از اندیکا و مناطق اطراف آن اقدامات بسیار خوبی انجام داده و چندین جاده در منطقه زیرسازی و آسفالت شده و جایگاه هایی برای دام ساکنان آن مناطق احداث شده است.

وی همچنین گفت: پس از دو سال وقفه در پیاده روی اربعین، اشتیاق بسیاری در مردم است تا در این آیین حضور پیدا کنند؛ در این زمینه در ۲ ماه گذشته اقدامات بسیار خوبی در بحث توقفگاه خودرویی، مواکب، گذرگاه ها و… اجرایی شده است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در سفر یک روزه خود به خوزستان، انبار هوشمند اموال تملیکی شهید حاج قاسم سلیمانی را که در شهرک صنعتی شماره سه اهواز واقع شده و دارای ۱۴ هزار مترمربع است در چهار سوله احداث شده، افتتاح کرد.

این انبار با هدف حفظ سلامت و یکپارچه‌سازی نگهداری کالاها و با اعتبار ۷۱۰ میلیارد ریال از محل بودجه سازمان اموال تملیکی و وزارت اقتصاد و دارایی خریداری شده که با تجهیز، قفسه بندی و هوشمندسازی آن بهره‌برداری شده است.

با افتتاح این انبار جدید، انبارهای قدیمی اموال تملیکی غیر از یکی از آنها که برای تخلیه کالا در نظر گرفته شده، جمع‌آوری خواهند شد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.