×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
۳۹۰ کیلومتر راه‌ روستایی در خوزستان در حال احداث است

محمد جولانژاد در خصوص پروژه‌های راه روستایی که در خوزستان در حال اجرا هستند، اظهار کرد: ۶۶ پروژه راه روستایی در استان در حال اجرا است که بیش از ۷۰ درصد این پروژه‌ها مربوط به بهسازی هستند.

وی افزود: پروژه بهسازی و آسفالت محور للر و کتک، بهسازی و آسفالت حفاظتی (چیپسیل) محورهای روستایی شهرستان باوی شامل حنیری – محور بحیر – محور منصوریه سادات، بهسازی و آسفالت محور عماشیه سه راهی ابوبقال شهرستان باوی، بهسازی راه فرعی در مسیر روستاهای دریسیه، ابوصخیر و کاظمی خلف، راه روستایی عبودی شادگان، بهسازی و تعریض و آسفالت محور هپرو به صیدون باغملک، بهسازی راه روستایی باغملک، چیپسیل محور روستایی سوسن ایذه، بهسازی و تعریض محور حر شهرستان کرخه، بهسازی و آسفالت روستای روزنه اهواز، بهسازی و لکه‌گیری راه روستایی نوآباد اروندکنار، از مهمترین پروژه‌های روستایی در حال اجرای استان هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های راه روستایی استان ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، تصریح کرد: احداث این پروژه‌ها در ارتقاء سطح دسترسی خانوار روستایی نقش دارد و موجب تسهیل در تردد و عبور و مرور، افزایش ایمنی و سرعت تردد مردم محلی می‌شود.

جولانژاد در خصوص مشکلات و موانع پروژه‌های راه روستایی عنوان کرد: وجود معارضین محلی، صعب العبور بودن راه‌های احداثی و دسترسی، کمبود اعتبارات و تخصیص لازم از مشکلات اجرای این پروژه‌ها است.

وی افزود: کل اعتبارات تخصیص داده شده این پروژه‌ها، بیش از ۴۵۰۰ میلیارد ریال است که حدود ۳۱۰۰ میلیارد ریال از این رقم در قالب اسناد خزانه و نقدی بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه روستاهای باغملک، اندیکا، مسجدسلیمان، ایذه، دزپارت، لالی، دشت آزادگان، آبادان، باوی و شوشتر در اجرای پروژه‌های راه روستایی در اولویت قرار دارند، تصریح کرد: ۳۹۰ کیلومتر راه‌ روستایی استان در حال احداث است و بیش از ۵۵۰ کیلومتر دیگر از طول راه‌های روستایی استان باید ارتقاء و تعریض شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.