×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اثرگذاری مثبت طرح آبرسانی غدیر در افزایش باور و اعتماد مردم به دولت

سید کریم حسینی با اشاره به اقدام جهادی دولت در اجرای طرح آبرسانی غدیر در خوزستان اظهار کرد: افتتاح طرح آبرسانی غدیر فرصتی بسیار خوب و مغتنم برای حل چالش جدی استان خوزستان که بحث آب بود ایجاد کرد و توانست از نظر کمی و کیفی مشکل آب خوزستان را حل کند.

وی افزود: اجرای طرح میان مدت آبرسانی غدیر در حدود ۱۰ ماه یک کار جهادی و بسیار قابل توجه برای مردم و مسئولان است و اثرگذاری مثبتی در افزایش باور و اعتماد مردم به دولت مردمی و وعده‌های رئیس جمهور دارد.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح عظیم آبرسانی غدیر اکنون و پس از مراحل اجرا نیازمند پایش است تا در آخرین نقطه که مصرف آب توسط مردم است، آبی با کیفیت به دست بیاید. در بسیاری از شهرهای خوزستان شبکه‌های آب دچار مشکل و فرسودگی هستند و باید اصلاح شوند تا شیرینی این اقدام بزرگ دولت سیزدهم به کام مردم خوزستان ماندگارتر شود.

حسینی ادامه داد: اگر شبکه‌های فرسوده آبرسانی در شهرهای خوزستان وظیفه خود را به خوبی انجام ندهند اثرگذاری این طرح بی بدیل به میزانی که مدنظر دولت است محقق نخواهد شد و باید به این مساله مهم نیز توجه جدی شود.

وی با تحسین عملکرد دولت سیزدهم در اجرای طرح آبرسانی غدیر در مدت زمانی بسیار کوتاه، افزود: این پروژه یک پروژه جهادی و در نوع خود کم نظیر است که در فاصله زمانی‌ای حتی کوتاه‌تر از زمان پیش‌بینی شده توسط کارشناسان اجرایی شد.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید به این نکته توجه کرد که این طرح علی رغم شرایط اقتصادی دشوار کشور و در دوران تحریم‌ها اجرایی شده است که جای تقدیر دارد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.