×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
اجرای دوره ای ارزیابی و بازرسی در شهرداری اهواز

 سید احمد صالحی مدیر کل بازرسی شهرداری از اجرای دوره ای و موردی بازرسی در مناطق و سازمان ها خبر داد. صالحی مدیر کل بازرسی ضمن اعلام این خبر گفت: با تاکید فراوان شهردار محترم اهواز و شورای اسلامی شهر، بازرسی و نظارت موردی و دوره ایی در مناطق و سازمان ها ی تابعه شهرداری اهواز با حساسیت بیشتر اجرا می شود.

مدیر کل بازرسی ضمن تاکید بر رعایت حقوق شهروندان در سایه بازرسی و نظارت مستمر افزود: این بازرسی ها با هدف پیشگیری از وقوع اشکالات و تخلف در سیستم، جلوگیری از رشد، توسعه و تکرار عوامل بروز تخلف، کاهش هزینه ها و افزایش کارایی انجام می شود .

وی ادامه داد: فرهنگ نظارت و انتقاد پذیری در بین مدیران باید حاکم شده و خود را پاسخگوی مطالبات قانونی شهروندان و مردم بدانند.

وی  همچنین در خصوص نحوه اجرا،  نظارت و ارزیابی تصریح کرد:بازرسی موردی در سطح مناطق با هدف تسریع در امور شهروندان، بهبود عملکرد و شفاف سازی اجرا می شود و در تمامی حوزه ها ی شهری عملکرد پرسنل و نحوه اجرای قوانین به صورت دقیق توسط بازرسان این اداره کل، مورد ارزیابی و بررسی قرار میگیرد و در نهایت نتایج حاصله طی گزارشی به استحضار شهردار محترم خواهد رسید.

مدیرکل بازرسی با اشاره به نحوه برقراری ارتباط شهروندان با اداره کل بازرسی افزود: شهروندان میتوانند از طریق سامانه سازمان بازرسی استان ،سامانه ارتباط مردم و دولت ، سامانه انتشار و دسترسی آزاد اطلاعات و نیز بصورت حضوری شکایت خود را ثبت و پیگیری نمایند.

سید احمد صالحی در خاتمه خاطر نشان کرد: این مجموعه با تمام توان سعی در جلب رضایت شهروندان را دارد این مهم جز با نظارت و پیگیری، انجام تحقیقات و بازرسی‌های مستمر و ادواری از واحدهای مختلف شهرداری به مرحله اجرا نخواهد رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.