×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
پنجمین جلسه شورای راهبری تدوین برنامه اهواز ۱۴۰۵ برگزار شد

به گزارش امور ارتباطات معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز، پنجمین جلسه شورای راهبری تدوین برنامه اهواز ۱۴۰۵ به ریاست سعید فردانی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و با حضور رئیس، نائب رئیس و دبیران کارگروههای سیما و منظر شهری، حمل و نقل عمومی، مدیریت منابع مالی، زیرسازی و آسفالت، آبهای سطحی و فضای سبز در دفتر معاونت برگزار شد.

سعید فردانی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز در این جلسه بر دعوت از اساتید دانشگاه در کارگروههای تخصصی تاکید و اظهارکرد: محورهای انتخاب شده کارگروهها باید بیشترین اثر گذاری و کمترین هزینه اجرا را داشته باشد.

دبیرکارگروه سیما و منظر شهری اقدامات انجام شده این کارگروه که شامل بحث و تبادل نظر پیرامون فاکتورهای تاثیرگذار بر سیما و منظر شهر اهواز و شناسایی محورها ، اولویت و تعیین درجه اهمیت محورهای مشخص شده، تحلیل و بررسی موارد و مشکلات و بحث و بررسی در خصوص خروجی های موثر و پرداختن به شاخص ها را تشریح کرد.

دبیرکارگروه حمل و نقل نیز در این جلسه مسائل و موضوعات، ارتباط با مقصد راهبردی و انتخاب موضوعات اصلی جهت تمرکز، تحلیل مسائل و کمی سازی مقاصد راهبردی و خروجی های موثر را ارائه کرد.

دبیرکارگروه مدیریت منابع مالی مشکلات احصا شده در این حوزه را شامل عدم وجود سامانه متمرکز جهت ثبت مطالبات، فراهم نبودن زیرساخت های نرم افزاری جهت راه اندازی سیستم اعتبار سنجی و …  بیان کرد.

دبیرکارگروه آسفالت هم گزارش خرابی سطوح آسفالتی مناطق شهر را ارائه کرد و ارتباط آن با مقصد راهبردی (دسترسی به خدمات و زیرساختها) را تشریح کرد.

فردانی در این کارگروه بر افزایش کیفیت دوام آسفالت و ارتقا سطح پوشش آسفالت تاکید کرد.

دبیرکارگروه آبهای سطحی در ادامه به بررسی مشکلات و موضوعات اصلی جهت تمرکز و رفع آنها با معیارهای اهمیت و فوریت پرداخت.

دبیرکارگروه فضای سبز در این جلسه خروجی های موثر این حوزه را تامین سرانه فضای سبز مورد نیاز شهروندان و ارتقاء کیفی عرصه های فضای سبز بیان کرد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز درپایان اظهارکرد: توسعه فضای سبز با نگاه عدالت توزیعی و محرک توسعه باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.