×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تیری در تاریکی به امید هدف

رضاحسین زاده ترکالکی: تاریخ خواهد نوشت مردمانی از جنس غیرت و معرفت اما شکسته از جبر زمان و داغ عزیز که ضعف عملکردی مسئولین باعث غم و اندوه شان شد.

در این روزهای سختی که شاهد دفن گروهی شـهدای حادثه مینی بوس بودیم
خبر سفر رئیس جمهور به خوزستان موجب شد تا سیدمرتضی مرعشی امام جمعه محبوب شهر شرافت
از سید ابراهیم رئیسی دعوت کند تا با حضور خود در شهر شرافت، تسکینی بر آلام خانواده‌های داغدار نهد، هرچند این امر محقق نشد‌ اما سیدمرعشی به خوبی وظیفه خود – که همانا دفاع از مردم محروم این شهر است، را انجام داد و صدای مظلومیت‌شان را فریاد زد.

آنچه جای تعجب و شگفتی دارد سکوت سهراب گیلانی نماینده شهرستان شوشتر است. نماینده شوشتر-گتوند طی چندین روز اردو زدن در شهر شرافت در سایه امام جمعه
هیچ عملکردی نداشت جز انتشار پیام تسلیت در فضای مجازی که حتی حاضر نشد تعداد کشته شدگان را نیز قید کند تا عمق فاجعه برای همگان روشن گردد.

به راستی چرا سهراب گیلانی از این فرصت مهم سفر رئیس جمهور به خوزستان استفاده نکرد در حالی که فرودگاه دزفول در ۵۰ کیلومتری شهر شرافت قرار دارد و او هیچ بهره‌ای برای احقاق حقوق مردم شرافت از خود نشان نداد؟ هر چند سفر رئیس جمهور در روز جمعه ۱۱ شهریور از قبل برنامه ریزی شده بود و آمدنش به شهر شرافت محال بنظر می‌رسید.

آیا سهراب گیلانی توان گرفتن اندک وقتی جهت دیدار شورای شهر شرافت با رئیس جمهور در دزفول را نداشت؟

اگر گیلانی هراس از مطرح نمودن مشکلات مردم به گوش مسئولین تراز اول کشور را دارد و نمی‌تواند صدای محرومیت حوزه انتخابیه‌اش را به مرکز برساند گناه مردم چیست که باید در ضعف عملکردی آقای نماینده بسوزند و تاوان دهند.

چرا سهراب گیلانی در این مدت جرٵت پیدا نکرد در مراسمات ترحیم کشته شدگان مینی بوس پشت تریبون برود و با مردم بصورت رو در رو سخن بگوید؟ آیا نماینده ما در مجلس هم از رفتن پشت تریبون مطالبات شوشتر-گتوند هراس دارد؟

آمدن استاندار خوزستان به نمایندگی از طرف رئیس جمهور که با پیشتهاد سیدمرتضی مرعشی محقق شد و جناب نماینده تنها به گرفتن چند عکس سلفی در کنار استاندار بسنده کرد چه دستاوردی برای مردم داغدیده شرافت داشت؟

کلام آخر؛ جناب سهراب گیلانی ضعف عملکردی شما، فاصله گرفتن‌تان از مردم و رفتار تمامیت‌خواهانه حلقه نزدیکان‌تان که اندازه انگشتان یک دست هم نیستند، باعث رنجش شهروندان دو شوشتر و گتوند شده است.

هر چند اگر بجای خیمه زدن در شهر شرافت و پنهان شدن پشت سر امام جمعه، این چند روز در مرکز استان پیگیر رفع مشکل جاده مرگ(پل کابلی)بودید امروز شاهد مرگ دو عزیز نوجوان عرب‌مان نبودیم.

تا اینجای کار که صدای مطالبات مردمی را طی این ۷ سال نشنیدی.

امیدوارم صدای اعتراض ملا علیجان عبدالهی از فاصله نیم قدمی نسبت به حضورتان در مراسم خاکسپاری را شنیده باشی.

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.