×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
لایروبی و آهک‌پاشی جوی‌های روباز اهواز به سرعت انجام شود

سید مجید صالحی در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی و کمیته برون‌بخشی بیماری التور اظهار کرد: لایروبی و آهک‌پاشی جوی‌ها و کانال‌های روباز باید در اسرع وقت در شهرهای اهواز و الهایی توسط شهرداری‌ها و در روستاها توسط دهیاران با نظارت بخشداری‌ها انجام شود.

وی با اشاره به شکستگی لوله‌های آب در مناطق مختلف اهواز گفت: اصلاح شکستگی لوله‌های آب توسط شرکت آب و فاضلاب اهواز انجام شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز با بیان اینکه یک شکستی می‌تواند مشکل حادی برای شهروندان ایجاد کند، افزود: باید در اسرع وقت مشکل شکستگی لوله‌ها رفع و اصلاح و از انشعابات غیرمجاز جلوگیری شود.

صالحی با اشاره به بازگشایی مدارس افزود: لایروبی، شست‌وشو و گندزدایی مخازن ذخیره آب توسط نواحی آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در اهواز قبل از شروع مدارس و دانشگاه‌ها انجام شود.

وی با اشاره به آیین‌های عزاداری و پیاده‌روی اربعین حسینی در مناطق مختلف شهرستان اهواز گفت: اداره تبلیغات اسلامی اهواز نسبت به توجیه مسئولان مواکب و هیات‌ها و همچنین اطلاع‌رسانی به زائران برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام کند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز به وضعیت بهداشتی نامناسب در برخی از پایانه‌های مسافربری در اهواز اشاره و تاکید کرد: مسائل بهداشتی در پایانه‌های مسافربری و سرویس‌ها توسط شهرداری و اداره حمل و نقل جاده‌ای اهواز نظارت شوند. ضمن اینکه گشت‌های مشترک نظارت و بازرسی به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

صالحی در پایان گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی اقدامات لازم بهداشتی انجام شده را به فرمانداری اهواز ارسال کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.