×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز طرح آبرسانی به ۱۷ روستای دارای تنش آبی در کارون

محمدرضا کرمی نژاد در مراسم بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های آبرسانی شهرستان کارون اظهار کرد: طرح نصب و راه‌اندازی سیستم فیلتراسیون تحت فشار با هدف کیفیت مطلوب آب شرب شهرستان کارون وارد مدار بهره برداری شد.

وی افزود: این پروژه در مدت زمان یکسال اجرا شده و جمعیت تحت پوشش این طرح ۱۵۰ هزار نفر است.

مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به هدف این طرح بیان کرد: این پروژه با هدف افزایش شاخص کمی و کیفی آب شرب شهرستان کارون و افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت تولید تصفیه‌خانه وارد مدار بهره‌برداری شده است.

کرمی نژاد به پروژه آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی کارون اشاره کرد و گفت: طرح دیگر، طرح آبرسانی به ۴ روستای بخش مرکزی شهرستان کارون شامل خویسه ۱ و ۲ و ۳ و حاج راضی است.

وی تصریح کرد: این پروژه در مدت زمان ۳ ماه اجرایی شده است و روستاهای فاقد آب بعد از سالیان طولانی آبدار شدند.

کرمی نژاد به کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرستان کارون اشاره کرد و افزود: پروژه آبرسانی به ۱۷ روستای دارای تنش آبی و ۵ منطقه شهری شهرستان کارون از امروز آغاز شد.

وی افزود: در این پروژه ۳۵ کیلومتر شبکه و خطوط اصلی و نصب و راه‌اندازی ۶ دستگاه الکتروپمپ فشار قوی برای جمعیت تحت پوشش ۵۰ هزار نفری اجرایی شده است.

مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: مدت زمان اجرای این پروژه ۶ ماه است و رفع تنش آبی در ۱۷ روستای بخش مرکزی و سویسه و ۵ منطقه شهری شهرستان هدف اجرایی این طرح است.

کرمی نژاد به پروژه آبرسانی به ۵ روستای شهر کارون اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی آبرسانی به ۵ روستای قلعه چنان، شهرک ربیع، بهر کوت سید صالح و کوت نواصر به طول ۱۰ کیلومتر اجرا می‌شود.

مدیر عامل آبفا خوزستان خاطرنشان کرد: پروژه‌های آبرسانی شهرستان کارون با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در دست اجرا هستند و با اجرای این پروژه مشکلات چندین ساله آب شرب این شهرستان برطرف می‌شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.