×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
رییس شورای شهر در آیین بهره‌برداری از جاده زردشت به مهرشهر: با حضور امینی آینده اهواز روشن است

سیاوش محمودی در آیین بهره برداری از جاده زردشت به مهرشهر اظهار کرد: وظیفه ما به عنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر این است که از تلاش و اقدامات صورت گرفته توسط مدیریت شهری اهواز قدردانی کنیم، طرح هر هفته چند افتتاح که ۱۴ هفته از آن می گذرد شروع کار است، سازندگی و ساخت زیرساخت های اهواز هنوز شروع نشده است، در این دوره افق بسیار بلندی برای اهواز دیده شده است که با تلاش مدیریت شهری اقدامات بزرگی صورت می گیرد.

وی افزود: این بهره برداری ها و جریانی که تازه شروع شده قطعا ادامه پیدا خواهد کرد چرا فرد و افراد در این مسیر مهم نیستند و کار سازندگی اهواز با قوت و قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: بهره برداری از این پروژه در دوره های گذشته آغاز شده تا امروز به بهره برداری رسیده است و موجب رفع مشکلات مردم شهر اهواز شده است، انتظار می رود مشکلات باقیمانده این پروژه به زودی برطرف شود.

وی تاکید کرد: از زحمات معاونت فنی عمرانی و سازمان عمران که جهاد گونه در حال تلاش هستند تقدیر و تشکر می کشد چرا که در بحث اصلاح هندسی جاده ساحلی با تلاش شبانه روزی خود در اوج گرما در کمترین زمان ممکن پروژه را به بهره برداری رساندند.

محمودی خواستار شد: انتظار می رود که مدیران سایر سازمان ها و مناطق به صورت جهادی و همانند سازمان عمران به صورت شبانه روزی فعالیت کنند تا چنین اتفاقات خوبی مانند افتتاح های هرهفته رخ دهد.

وی اضافه کرد: با حمایت و پیگری شهردار اهواز بالغ بر ۲ هزار تن سهمیه قیر جذب شد چنین سهمیه ای درسال های پیش نیز وجود داشت اما شهرداری نتوانسته بود سهمیه خود را دریافت کند.

وی اضافه کرد: این میزان قیر ظرفیتی بزرگی است چرا که برای هر تن آسفالت حدود ۵۰ کیلو قیر نیاز است با این اوصاف با استفاده از این قیر بالغ بر ۴۰ هزار تن اسفالت تولید می شود؛ امیدوارم با تولید این میزان آسفالت بتوانیم یک رضایت مندی نسبی برای شهروندان ایجاد شود، هرچند تازمانی که مسئله فاضلاب حل نشود مشکل اسفالت معابر نیز وجود خواهد شد امیدوارم با تعامل و هم افزایی میان شهرداری و آبفا این مشکل رفع شود.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز با اعلام حمایت همه جانبه از شهردار اهواز بدون توجه به حواشی گفت: مدیران شهرداری تلاش کنند در خصوص بودجه اعلام شده و افق بلندی که شهردار برای اهواز ترسیم کرده است همراهی داشته باشند چرا که با حضور اقای امینی و مدیران حاضر، تلاش و اقداماتی که انجام می شود، آینده اهواز را روشن می بینم و با وجود ایشان شورای شهر اهواز ۱۴ نفر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.