×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
بهره‌برداری از یک لاین پروژه تقاطع میدان دانشگاه اهواز قبل از مهرماه

عادل شیشه‌گری در نطق پیش از دستور خود در شصت و نهمین جلسه علنی شورای شهر اهواز با تقدیر از اجرای پروژه تعریض مسیر ساحلی غربی در مدت کوتاه اظهار کرد: البته این پروژه هنوز نواقصی دارد که شهرداری در حال رفع این نواقص است.

وی افزود: انجام عملیات در پروژه‌های متعدد شهری در اهواز، موجب به هم ریختگی شدید ترافیکی شده است با این حال در هر شرایطی همواره پلیس راهور در حال خدمت و سامان‌دهی ترافیک است که جای تقدیر دارد.

شیشه‌گری با بیان اینکه فاصله کوتاهی تا بازگشایی مدارس باقی است، بیان کرد: همواره در ابتدای مهرماه حجم ترافیکی معابر بالا می‌رود؛ در آستانه این شرایط در نامه‌ای مکتوب از شهردار خواسته‌ایم که اقدامات مورد نیاز در خصوص مسائل ترافیکی را به سازمان‌ها و مناطق ابلاغ کند.

دبیر دوم شورای شهر اهواز گفت: از شهردار اهواز خواسته شده است که مسائل مرتبط با ایمنی به ویژه در خصوص ایمنی دانش‌آموزان، ایمن‌سازی پل‌های عابر پیاده، خطوط عرضی تردد عابران پیاده، نصب علائم راهنمایی و لکه‌گیری معابر سطح شهر به ویژه معابر اصلی با دقت ویژه انجام شود.

شیشه‌گری با اشاره به ورود بار ترافیکی ناشی از بسته شدن پل ششم به بلوار ساحلی در محدوده پارک گلستان تا پل پنجم، تصریح کرد: باید تعمیرات پل ششم و احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح دانشگاه شهید چمران تسریع شوند تا در ابتدای سال تحصیلی، حداقل تنش‌های ترافیکی رخ دهد.

وی افزود: قول داده شده که در شهریورماه حداقل لاین جنوب به شمال پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه شهید چمران اهواز به بهره‌برداری می‌رسد که کمی شرایط را بهتر می‌کند و پس از چند روز نیز قرار است لاین شمال به جنوب به بهره‌برداری برسد تا مقداری از حجم ترافیک سنگین در این نقطه کاهش یابد.

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به مسدود شدن چند ماهه معابر اصلی به دلیل ترمیم نکردن نوارهای حفاری آبفا، بیان کرد: از شرکت آبفا می‌خواهیم که ترمیم نوارهای حفاری را با جدیت پیش ببرند. درست است که وظیفه اصلی شرکت آبفا توسعه شبکه است اما وظیفه فرعی آن نیز این است که پس از لوله‌گذاری و توسعه شبکه، ترمیم‌ها را انجام دهد زیرا بسته بودن معابر اصلی با بازگشایی مدارس، مشکلات را بیشتر می‌کند بنابراین قبل از آغاز سال تحصیلی باید ترمیم این نقاط انجام شود و معابر بازگشایی شوند.

وی عنوان کرد: سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز باید با تمام توان خود برای حضور حداکثری ناوگان در آغاز سال تحصیلی برای ارائه خدمات اقدام کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.