×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
قول وزیر اقتصاد برای پرداخت حق آلایندگی‌ها به شهرهای خوزستان

مجتبی یوسفی با اشاره به نشست با وزیر اقتصاد و دارایی اظهار کرد: در نشستی که روز گذشته با وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد بر پرداخت حق آلایندگی‌ها به شهرهای خوزستان تاکید شد و این موضوع مورد موافقت وزیر نیز قرار گرفت.

وی با اشاره به قول مساعد وزیر اقتصاد برای پرداخت حق آلایندگی‌ها به شهرهای خوزستان و برداشتن موانع در جهت این پرداخت‌ها افزود: بخشی از حق آلایندگی‌ها پرداخت شده و پنج هزار و ۳٠٠ میلیارد تومان دیگر نیز در این مرحله آماده پرداخت است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر حق آلایندگی نفت به خوزستان بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است که باید به شهرهای مورد نظر پرداخت شود.

یوسفی با اشاره به سهم حوزه انتخابیه اهواز از حق آلایندگی‌ها، عنوان کرد: از مجموع یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی به حوزه انتخابیه اهواز، باوی، کارون و حمیدیه، یک هزار و ۱۶٠ میلیارد تومان سهم اهواز، ۱۷٠میلیارد تومان سهم شهرستان باوی، ۱۱٠ میلیارد تومان سهم شهرستان کارون و ۸۵ میلیارد تومان سهم شهرستان حمیدیه است.

وی در پایان با بیان اینکه برخی شرکت‌های نفتی به دنبال شانه خالی کردن از پرداخت سهم حق آلایندگی‌ها و همچنین خواستار ماده ۲۵۱ هستند، گفت: با پیگیری‌ها و جلسات متعددی که برگزار شده، به دستور وزیر اقتصاد این مبلغ پرداخت خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.