×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
پیش بینی ورود ۱۱۰ هزار دانش‌آموز به پایه اول در خوزستان

مسعود حمیدی نژاد در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: پروژه مهر یکی از طرح‌های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان است که در راستای آماده سازی مدارس، ساماندهی نیروی انسانی و آگاه سازی خانواده‌ها در ارتباط با برنامه‌های آموزش و پرورش هر ساله از ابتدای تیرماه آغاز می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت مشارکت سایر دستگاه‌ها در بحث حمایت از آموزش و پرورش خوزستان در حوزه بازگشایی مدارس بیان کرد: یکی از راهبردهای آموزش و پرورش استفاده از ظرفیت عملکردی دستگاه‌های هم راستا در حوزه فرهنگی برای کمک به آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: «تبسم مهر، کار جهادی و عدالت آموزشی» به عنوان شعار طرح پروژه مهر در خوزستان تعیین شده و مهمترین راهبرد در راستای اجرایی شدن این شعار نیز تلاش برای تحقق نصیب برابر آموزشی بر مدار سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش استان است‌.

حمیدی نژاد با اشاره به وضعیت پوشش تحصیلی پایه اول ابتدایی در خوزستان عنوان کرد: در سال جاری پیش بینی می‌شود که ۱۱۰ هزار دانش‌آموز به پایه اول ابتدایی در مدارس خوزستان وارد شده و آموزش ببینند؛ البته تا کنون بالغ بر ۹۳ هزار و ۷۸۰ دانش‌آموز در مدارس استان ثبت نام کردند و از این تعداد ۶۰ هزار نفر موفق به سپری کردن فرآیند سنجش سلامت شدند.

وی با اشاره به اجرایی شدن طرح مدرسه تابستان در مدارس خوزستان گفت: نزدیک به ۶۰ هزار دانش‌آموز ابتدایی در مدارس ابتدایی که دارای افت تحصیلی هستند تحت پوشش آموزش‌های تابستانه قرار دارند و انتظار ما استقبال بیشتر خانواده‌ها از این طرح رایگان در استان است‌.

منبع: مهر

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.