×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
بخشی از مسیر جاده ساحلی غرب اهواز به بهره‌برداری رسید

رضا امینی در حاشیه برگزاری همایش روز خبرنگار ، بیان کرد: این پروژه به صورت شبانه روزی آغاز شد و سازمان عمران شهرداری تمام پروژه را متقبل شد که در مدت یک ماه به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: اگرچه تزیینات ، خط کشی و علایم ترافیکی  هنوز تکمیل نیست ولی به دلیل ضرورت کاهش ترافیک و تقاضای مردم این مسیر بهره برداری شد و موارد باقیمانده علایمم ترافیکی، خط کشی و هشدارهای پلیس به زودی انجام خواهد شد تا این مجموعه کاملا مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

شهردار اهواز افزود: بهره برداری از این پروژه اثر مهمی در کاهش ترافیک در منطقه و تاثیر در تسهیل عبور و مرور شهروندان خواهد داشت.

وی گفت: پروژه تقاطع غیر هم سطح شهید کجباف در میدان شهید بندر اهواز(چهارشیر) نیز که از پنج مجموعه برخوردار است بخشی از آن آماده و بهره برداری شده و بقیه آن در حال مناقصه پیمانکار است که تا هفته آینده مشخص خواهد شد و امیدواریم تا پایان امسال بخش دیگری از آن به بهره برداری برسد.

تکمیل تقاطع غیر هم سطح شهید چمران اهواز تا آواخر آذر۱۴۰۱

امینی ادامه داد: پروژه تقاطع غیر هم سطح میدان دانشگاه شهید چمران که در گذشته شروع شده بود، با هماهنگی با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ع) قرار است به سرعت تکمیل و درچند ماه آینده به بهره برداری برسد. وی گفت: یک مسیر از این پل در ابتدای مهر امسال تکمیل و بازگشایی می‌شود و باقیمانده آن در مرحله بعد و تا اواخر آذر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود:از شهروندان اهوازی بابت صبوری که در تکمیل این پل داشتند قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این پل هرچه سریعتر به بهره برداری برسد تا شاهد گره ترافیکی در این منطقه شهر اهواز نباشیم.

شهردار اهواز با اشاره به گرامیداشت روز خبرنگار و یاد و گرامیداشت شهید محمود صارمی خبرنگار فقید ایرنا ، گفت: خبرنگاران پل ارتباطی بین مسوولان و مردم هستند تا حرف مردم و دغدغه آنان را به گوش مسوولان برسانند.

وی ادامه داد: معتقدم برگزاری این قبیل آیین‌ها برای دیدار با خبرنگاران کم است و باید ارتباط بیشتری بین مسوولین و خبرنگاران فراهم شود.

امینی گفت: این آیین‌ها فضای تعاملی بین خبرنگاران و مسوولان ایجاد می‌کند، که به سهم خود به همه خبرنگاران خوزستانی که باعث افتخار فرهنگ و هنر این سرزمین هستند خداقوت می‌گویم.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.