×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
پیشرفت ۵۰ درصدی طرح جامع فاضلاب شهرستان کارون

محمد خانچی در نشست طرح جامع فاضلاب کارون در شهرستان کارون با نوید به مردم خوزستان، اظهار کرد: سرعت پیشرفت طرح جامع فاضلاب خیلی خوب است و می‌تواند ما را از شر مشکل فاضلاب در کارون و اهواز خلاص کند.

وی در بیان پیشرفت فیزیکی طرح جامع فاضلاب افزود: سرعت پیشرفت این طرح در شهرستان کارون ۵۰ درصد است که ۴۲ درصد این پیشرفت مربوط به زمان دولت سیزدهم است. در حالیکه در زمان نزدیک به ۶ ماه دولت قبل این عدد تنها به ۸ درصد رسید. البته در شاخص‌هایی درصد پیشرفت به ۷۰ درصد نیز می‌رسد.

معاون عمرانی استاندار خوزستان در تاکید بر رعایت کیفیت در عین سرعت پیشرفت پروژه بیان کرد: انتظار این است که حتما در عین اینکه پروژه خیلی سریع به نتیجه برسد، موارد ایمنی حتما رعایت شود. قرارگاه خاتم الانبیا که مجری این پروژه است، سابقه بسیار خوبی در رضایت آفرینی دارد و امیدواریم در این پروژه نیز رضایت مردم شریف کارون را به دست آورد.

وی افزود: باید تلاش شود این پروژه ظرف دو سال به پایان برسد تا بار ترافیکی به وجود آمده نیز کم شود. مردم شریف کارون و اهواز نیز با دیدن تلاش‌های شما برای رفاه و آسایششان اختلالات به وجود آمده را صبورانه پشت سر می‌گذارند تا در آینده شهرشان دچار آسیب‌های فاضلاب نباشد.

گفتنی است طرح جامع فاضلاب اهواز و کارون، قرار است مشکلات فاضلاب از جمله آبگرفتگی و بیرون زدن فاضلاب در اهواز و کارون را ریشه کن کند و از ریختن فاضلاب در  حریم رودخانه کارون جلوگیری کند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.