×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
اعلام زمان فعالیت پایگاه‌های خون‌گیری خوزستان در ایام عزاداری محرم

دکتر علی فیضی با اشاره به مراکز فعال خون‌گیری در روزهای هشتم محرم، تاسوعا و عاشورا، اظهار کرد: در این ایام در شهر اهواز، پایگاه مرکزی واقع در بلوار پاسداران بین میدان دروازه و چهارشیر جنب شهرداری منطقه ۷ و پایگاه رازی واقع در امانیه خیابان فلسطین جنب بیمارستان رازی، برای دریافت خون آمادگی دارند.

وی افزود: مرکز انتقال خون شماره یک (چهارشیر)، از شنبه تا دوشنبه از ساعت ۷:۴۵ تا پایان مراسم دعا آماده خون‌گیری از اهداکنندگان هستند.

فیضی بیان کرد: در این ایام پایگاه‌ انتقال خون شهرستان‌ آبادان در دو شیفت از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳:۳۰ و در شیفت شب از ساعت ۱۸ تا پایان مراسم دعا فعال است. پایگاه انتقال خون خرمشهر نیز از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۳۰ آماده ارائه خدمات به اهداکنندگان است. پایگاه انتقال خون بهبهان نیز در روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳:۳۰ و در شیفت شب از ساعت ۱۸ تا پایان مراسم دعا و در روز دوشنبه از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم دعا آماده ارائه خدمات به مردم است.

مدیرکل انتقال خون خوزستان افزود: پایگاه انتقال خون دزفول نیز در این سه روز از ساعت ۷:۴۵ تا پایان مراسم دعا آماده ارائه خدمات است. مرکز انتقال خون مسجدسلیمان نیز شنبه و یکشنبه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳:۳۰ و در شیفت بعد از ظهر از ساعت ۱۷:۰۰ تا پایان مراسم دعاو در روز دوشنبه نیز از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳:۳۰ فعال خواهد بود.

وی بیان کرد: مرکز انتقال خون ایذه نیز در این سه روز از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳:۳۰ و در شیفت بعد از ظهر از ساعت ۱۹:۰۰ تا پایان مراسم، خون‌گیری را انجام می‌دهد. پایگاه انتقال خون شوشتر نیز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۸ تا پایان مراسم و در روز دوشنبه از ساعت ۷:۴۵ تا پایان مراسم فعال است.

وی افزود: پایگاه‌ انتقال خون ماهشهر تنها در روز شنبه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۲:۳۰ و پایگاه انتقال خون اندیمشک نیز شنبه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳:۳۰ و یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۸ فعال خواهند بود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.