×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
آغاز عملیات اجرایی فاز یک پروژه عظیم شرکت تعاونی مسکن  خاتم در مهر شهر اهواز/ خدمات رایگان ۵ سال پس از فروش برای نخستین بار در کشور

آیین آغاز عملیات اجرایی فاز یک پروژه ۵۰۰ واحدی شرکت تعاونی مسکن  توسعه امید عمران خاتم در محل این پروژه واقع در فاز سوم مهرشهر قطعه ۳۴ کلانشهر اهواز  برگزار شد.
سیروس رهنما زاده رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی توسعه امید عمران خاتم ، اعضای هیات مدیره و دیگر سهامداران و مدیران اجرایی در این آیین حضور داشتند.
گفتنی است پروژه ۵۰۰ واحدی شرکت توسعه امید عمران خاتم  در منطقه فاز سوم مهر شهر قطعه ۳۴ کلانشهر اهواز احداث و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .
در این پروژه که در قالب پروژه های نهضت ملی مسکن قرار گرفته است ، ۵۰۰ واحد مسکونی برای متقاضیان و سهامداران شرکت تعاونی مسکن  توسعه امید عمران خاتم احداث و  به آنان واگذار می شود.
این پروژه در طبقات مختلف و با بهره گیری از گروهی از متخصصان ، مجریان و مهندسان باتجربه؛ توانمند و استفاده از آخرین متدها و استاندارهای بین المللی در حوزه مسکن احداث خواهد شد .
دوطبقه رمپ جهت پارکینگ مسلح به ژئوتکس تایل و ژئو ممبران برلی جلوگیری از نفوذ آب ، سقف از نوع دال بتنی با فوم دانسیته بالا طبق استاندارد ملی ساختمان ، رعایت مبحث۱۹ مقرارات ملی ساختمان (انرژی) ، کمپکت و دیوار حائل جهت عدم نشست بعدی ساختمان، سیستم دتکتور و اسپیلینک ، مشاعات سالن بانوان،کودک و آمفی تئاتر با سینما ، لابی و سالن جلسات ساکنین ؛دارای ۳ لاین آسانسور با طراحی ویژه ۱۲ نفره  و ۱۸ نفره اختصاصی   با درب اتوماتیک و سیستم برق اضطراری، خدمات رایگان ۵ ساله پس از فروش  برای نخستین بار در اهواز و کشور ؛ تسهیلات ۶۰۰میلیون تومانی با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۲۰ساله  از ویژگی های منحصر به فرد پروژه بزرگ شرکت تعاونی مسکن توسعه امید عمران خاتم در مهرشهر اهواز است .
 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.