×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر
تمام اعضای هیات رییسه شورای اسلامی شهر اهواز برای دومین سال ابقا شدند

در این انتخابات که به صورتی کتبی برگزار شد، سیدمحمدعلی پورموسوی و سیاوش محمودی برای ریاست این شورا در دومین سال فعالیت ششمین دوره شورای شهر اهواز نامزد شدند که محمودی با هشت رای برای دومین سال در ریاست شورای شهر اهواز باقی ماند. پورموسوی موفق به کسب پنج رای از اعضای این شورا شد.

حجت اله زارع زاده تنها نامزد نایب رییسی شورای اسلامی شهر اهواز در دومین سال فعالیت این شورا بود که وی با هشت رای برای دومین سال پیاپی به عنوان نایب رییس این شورا در سمت خود باقی ماند. همچنین در این انتخاب پنج رای سفید نیز به گلدان ریخته شد.

حمید دغاغله نیز تنها نامزد منشی اول شورای اسلامی شهر اهواز در دومین سال فعالیت این شورا بود که وی نیز با هشت رای برای دومین سال پیاپی به عنوان منشی اول این شورا در سمت خود باقی ماند. ضمن اینکه در این انتخاب پنج رای سفید نیز به گلدان ریخته شد.

عادل شیشه گری نیز تنها نامزد منشی دوم این شورا در دومین سال فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز بود که وی نیز با هشت رای برای دومین سال پیاپی به عنوان منشی دوم این شورا در سمت خود باقی ماند. در این انتخاب پنج رای سفید نیز به گلدان ریخته شد.

علی مدد هاشم پور نیز تنها نامزد خزانه دار این شورا در دومین سال فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز بود که وی نیز با ۹ رای به عنوان خزانه دار این شورا انتخاب شد، در این انتخاب چهار رای سفید نیز به گلدان ریخته شد.

در ابتدای این نشست که به صورت مستقیم از شبکه‌های اجتماعی پخش می شد، به مناسبت ایام سوگواری امام حسین(ع) حجت‌الاسلام و المسلمین سعید شحیطاط، از روحانیون و وعاظ مطرح اهوازی ضمن بیان گوشه ای از رهنمودهای امام حسین(ع) به فرزندش امام سجاد(ع) که مخاطب امروز آن همه مردم و مسوولان است، به روضه خوانی پرداخت.

اعضای هیات رییسه تعیین شده به مدت یک سال عهده دار این سمت هستند. شورای اسلامی کلانشهر اهواز دارای ۱۳ عضو است.

همچنین در این نشست فعالیت یکساله شورای شهر اهواز در قالب کلیپی به نمایش درآمد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.