×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
آغاز طرح هادیان فرهنگی در آموزش و پرورش خوزستان

مسعود حمیدی‌نژاد در نشست با معاونین پرورشی و تربیت بدنی مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان، اظهار کرد: طرح هادیان فرهنگی یا مدرسان میانی یکی از طرح‌های راهبردی آموزش و پرورش خوزستان در حوزه ارتقای شاخص‌های کیفی آموزش‌های تربیتی است و در این مسیر آموزش و پرورش به دنبال استفاده از ظرفیت مربیان پرورشی تحولی در راستای انتقال آموزه‌های تربیتی به دانش‌آموزان نسل دومی و انقلابی است.

وی افزود: حرکت در راستای ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار باید به عنوان یک اصل اولویت‌دار در دستور کار متولیان امور تربیتی در سطح مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان خوزستان قرار گیرد.

حمیدی‌نژاد با اشاره به ضرورت راه‌اندازی هیات‌های اندیشه‌ورز در سطح استان خوزستان ادامه داد: این هیات‌ها متشکل از معتمدین آموزش و پرورش و امامان جمعه و همچنین معلمان هستند که در بعدهای نظارتی حمایتی و هدایتی به کمک متولیان تعلیم و تربیت در سطح مناطق و نواحی خواهند آمد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: این هیات‌ها وظیفه خواهند یافت که با تشکیل گروه‌های تخصصی نسبت به ارزیابی و بررسی مدارس شهرستان محل زندگی خود بپردازند و مشکلات و چالش‌های حوزه تعلیم و تربیت را احصا کنند و در راستای برون رفت از این چالش‌ها نیز به مدیر منطقه متبوع مشورت دهند.

وی یادآور شد: مربیان پرورشی تحولی سکان‌دار هدایت دانش‌آموزان گام دومی در مسیر امامت و ولایت هستند و تقویت و حمایت از این عزیزان باید به عنوان یک اولویت به صورت ویژه دنبال شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.