×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
۱۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های فاقد ردیف بودجه‌ای در اهواز اختصاص یافت

مجتبی یوسفی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در آخرین جلسات کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، درخواست تامین بودجه برای پروژه های عمرانی حوزه انتخابیه داشتیم که ریاست کمیسیون با بخشی از آن موافقت و یک هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال برای پروژه‌ها اختصاص پیدا کرد.

وی به تشریح جزییات این بودجه پرداخت و افزود: ۳٠٠ میلیارد ریال برای احداث بیمارستان‌های جایگزین آموزشی رازی، گلستان و اطفال اهواز اختصاص یافت.

نماینده مردم اهواز در مجلس ادامه‌ داد: برای احداث بیمارستان‌های حمیدیه و باوی، دستور تخصیص اعتبار ۱۵٠ میلیارد ریالی صادر و محل ردیف بودجه آن مشخص شد.

یوسفی همچنین از اختصاص ۲٠٠میلیارد ریال برای احداث سالن ۴۵٠٠نفری اهواز خبرداد و گفت: برای ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر اهواز، ویس، ملاثانی، شیبان، حمیدیه و کوت عبدالله نیز، ۷۲٠میلیارد ریال اعتبار تصویب شد.

وی با بیان اینکه ۸۰ میلیارد ریال جهت تامین فضاهای آموزشی و کمک آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز در نظر گرفته شد، از تخصیص اعتباری بالغ بر ۱۶٠میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز محوطه سازی این دانشگاه خبرداد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس در پایان تاکید کرد: حضور در کمیسیون تلفیق یک مزیت است و می توان با استفاده از ظرفیت این کمیسیون برای ایجاد ردیف‌های مختلف در بودجه جهت اختصاص به پروژه های حوزه انتخابیه تاثیرگذار بود و ماحصل این حضور، تخصیص یک هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال برای پروژه‌هایی که هیچ ردیف بودجه نداشتند، برای اولین بار بود.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.