×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
استاندار خوزستان: گیت اضطراری در پایانه مرزی چذابه در نظر گرفته شد

صادق خلیلیان در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران، هدف از این بازدید را بررسی وضعیت راه‌های منتهی به پایانه مرزی چذابه از نظر مرمت، بازسازی، آسفالت مجدد و ضرورت ساماندهی توقفگاه‌های خودرویی بیان کرد.

وی با اشاره به اینکه خدماتی از قبیل ایجاد سایه‌بان، مه‌پاش، سرویس‌ بهداشتی و … در مسیر حرکت زایران به عراق در نظر گرفته شده است گفت: تا زمان آغاز حرکت زایران اربعین به سمت عراق، این شرایط کاملا مهیا خواهد شد.

 

زایران اربعین در سامانه سماح ثبت نام کنند

استاندار خوزستان همچنین بر ثبت‌نام زایران اربعین حسینی در سامانه سماح  تاکید کرد و افزود: با توجه به برداشته شدن روادید، ثبت‌نام زوار در سامانه به منزله روادید خواهد بود و علاوه بر بیمه شدن زایران، ارایه و پیش بینی خدمات، متناسب با این ثبت‌نام‌ها صورت می‌گیرد لذا زایرانی که قصد عزیمت به عراق برای شرکت در راهپیمایی اربعین را دارند باید در سامانه سماح ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایرنا ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ مصادف با بیستم صفر روز اربعین حسینی است. زایران اربعین از اوایل ماه صفر حرکت خود را به سمت کربلا آغاز می‌کنند و روزهای منتهی به اربعین حسینی به اوج خود می‌رسد.

پیاده روی اربعین حسینی در ۲ سال اخیر به دلیل همه گیری کرونا و موافقت نکردن مقام های ارشد عراق برگزار نشد. پارسال تعداد کمی از زایران ایرانی مجوز ورود به عراق را برای شرکت در این راهپیمایی دریافت کردند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.