×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
طرح امدادی ویژه اربعین در شهرهای مرزی ایران و عراق

جلسه هم‌اندیشی و هماهنگی شرکت‌های امداد خورو با حضور نمایندگان پلیس راهور فراجا، امداد خودروهای ایران خودرو و سایپا، گروه بهمن و رئیس انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش به همراه جمعی از مدیران کانون به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران در ایام اربعین ۱۴۰۱ به میزبانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی  در محل ساختمان مرکزی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار شد، حضور داشتند.

بر اساس مصوبات این جلسه قرار است طرح امدادی ویژه اربعین از پانزدهم تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۱ در شهرهای مرزی و مسیرهای منتهی به مرز ایران و عراق اجرا شود.

طرح امدادی ویژه اربعین در شهرهای مرزی ایران و عراق

امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی به همراه ۱۵۰۰ امدادگر مجرب در سراسر کشور، با شماره های ۰۹۶۲۹، ۶۴۲۳ (۰۲۱) و ۱۴۲۳ در تمام ایام سال، به صورت شبانه روزی آماده دریافت پیام امدادخواهان و اعزام گروه‌های امدادی در تمامی محورهای مواصلاتی کشور است.

آیین سفر و راه‌پیمایی اربعین هر سال حدودا یک هفته قبل از اربعین حسینی (۲۰ صفر) آغاز می‌شود. در این آیین دینی و معنوی شهرهای مرزی مهران در استان‌ ایلام و چزابه، شلمچه در استان خوزستان، محل تردد زائران عتبات و راه‌پیمایی اربعین هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.