×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
تاکید مدیرعامل توسعه نیشکر بر استمرار خدمت‌رسانی به مناطق محروم

پایش پزشکی و درمان رایگان بیماران نیازمند مناطق محروم، بخشی از فعالیت صنعت نیشکر در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است که پیوسته در مناطق پیرامونی طرح‌های نیشکر جریان دارد.

پیش از این نیز در منطقه شعیبیه شوشتر با همکاری بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی بیمار نیازمند در چندین نوبت در کشت و صنعت امام خمینی (ره) به صورت رایگان معاینه و درمان شدند.

پشتیبانی از پزشکان جهادگر و کمک به درمان بیماران نیازمند منطقه «کوی علوی» اهواز، از دیگر اقدامات شرکت توسعه نیشکر در ماه‌های گذشته است که بیش از ۷۰۰ خدمت تخصصی چشم پزشکی، یک‌هزار معاینه دندانپزشکی از جمله عصب‌کشی و ترمیم ارائه شد.

استمرار خدمت‌رسانی در مناطق محروم همجوار نیشکر

در همین زمینه، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، خدمت به مردم مناطق محروم را اولویت این شرکت می‌داند و بر استمرار خدمت‌رسانی در این مناطق در زمینه های مختلف تاکید دارد.

دکتر عبدعلی ناصری بیان داشت: صنعت نیشکر در قبال مردمان مناطق همجوار، رسالتی اجتماعی دارد و در حوزه‌های مختلف خدماتی از قبیل مدرسه‌سازی، کمک به بیماران، پایش پزشکی و… انجام می‌دهد.

به گفته او، عمل به مسئولیت اجتماعی از باورهای این شرکت است و خوشبختانه توانسته‌ایم گامی در جهت رضایت مناطق همجوار برداریم.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی دامنه خدمات‌رسانی صنعت نیشکر در پایش پزشکی را گسترده دانست و اظهار داشت، در زمان شیوع گسترده بیماری کرونا، همزمان با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور بیماریابی و حمایت از بیماران کرونایی در مناطق مختلف، شرکت توسعه نیشکر نیز همگام با نهادهای متولی خدمات‌رسانی به بیماران را در اولویت برنامه‌های خود قرار داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.