×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
مدیرکل ارشاد خوزستان خبر لغو تمامی کنسرت‌ها در اهواز را تکذیب کرد

حجت الاسلام رضا کلاه‌کج جمعه‌شب اظهار داشت: شورای تامین اهواز تنها  اجرای ۲ کنسرت در اهواز را لغو کرد که یکی از این کنسرت‌ها در حال اجرا بود و کنسرت بعدی قرار بود در روزهای یکم و دوم مردادماه برگزار شود که طی مصوبه روز گذشته این ۲ کنسرت را لغو کرد.

وی افزود: سه سئانس کنسرت اول که مربوط به سیروان خسروی بود  اجرا شد ولی از برگزاری ۶ سئانس دیگر آن به دلیل مصوبه شورای تامین لغو شد.

کلاه‌کج اضافه کرد: کنسرت دوم مربوط به سهراب پاکزاد در مرحله صدور مجوز بود و قرار بود در همان سالن هلال اهواز برگزار شود که شورای تامین اهواز به دلیل شرایط کرونایی و نیز ترافیک مقابل سینما اجازه برگزاری این کنسرت را نداد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: با توجه به نزدیکی ایام محرم و صفر مجوزی برای برگزاری کنسرت در اهواز داده نمی شود و  شورای تامین اهواز بعد از ماه صفر مجددا برای برگزار شدن یا نشدن کنسرت‌ها در اهواز  تشکیل جلسه می دهد.

وی اظهار امیدواری کرد که برگزاری کنسرت‌ها در خوزستان و اهواز بعد از ماه صفر و پس از طی کردن مراحل قانونی و صدور مجوز از سر گرفته شوند.

کنسرت سیروان خسروی که قرار بود طی روزهای ۲۹تا ۳۱تیر ماه در سالن هلال اهواز برگزار شود روز گذشته با مصوبه شورای تامین اهواز لغو شد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.