×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
مراسم رونمایی از کتاب خانواده و سواد فضای مجازی برگزار شد

روز یکشنبه ۲۶ تیر۱۴۰۱ به مناسبت عید غدیر و دهه ولایت، مراسم رونمایی از کتاب خانواده و سواد فضای مجازی در محل سازمان بسیج رسانه استان خوزستان با حضور پرویز امیری، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، سجاد بهمئی مسوول بسیج رسانه استان خوزستان و روح اله پورطالب نویسنده کتاب برگزار گردید.

بر پایه این گزارش، مسوول بسیج رسانه  استان خوزستان در حاشیه این رونمایی ضمن تبریک اعیاد دهه ولایت گفت: ما در بسیج رسانه برنامه های ابلاغی مشخص و حمایت از رسانه های مختلفی را دارا می باشیم که می توانیم در سرفصل های متعددی از آنها بهره برداری کنیم.

وی گفت: یکی از برنامه های ما آموزش و دیگری حمایت از نخبگان علمی و پژوهشی در حوزه رسانه است که امسال  قصد داریم با توجه به برنامه حمایت از کتب و تالیفات، در تببین جهاد علمی از کتاب خانواده و سواد فضای مجازی حمایت و رونمایی کنیم.

بهمئی در ادامه گفت: امروز ما شاهد جنگ رسانه ای عظیم دشمنان بر علیه ملت ایران هستیم و خانواده ها با مطالعه این کتاب می توانند، در مقابل تهاجم دشمنان درست عمل کنند.

در ادامه روح اله پورطالب نویسنده این کتاب به طور خلاصه مطالبی را در خصوص این تالیف بیان نمود و گفت: در شرایطی که فضای مجازی زندگی روزمره همه را احاطه کرده است، بی شک اطلاع داشتن و دانستن موضوعات مختلف رسانه ای نیازمند همه است.

وی گفت: در این کتاب مسایل مختلفی از جمله سواد فضای مجازی تهدیدها و فرصت های فضای مجازی ، اعتیاد به فضای مجازی، ترویج سبک زندگی غربی در فضای مجازی، حریم خصوصی در فضای مجازی، شایعه و سرقت در فضای مجازی و کار آفرینی و تجارت و فنون اقناع و تکنیک های متقاعد سازی مخاطب در فضای مجازی اشاره ای داشته ایم.

پورطالب افزود: انتظارم از مسوولین این است که در راستای حمایت از فعالین جهادی و همچنین حمایت از حریم خانواده ها این کتاب را تهیه و  در اختیار خانواده ها قرار دهند تا با یادگیری سواد رسانه ای گامی محکم در بنیان خانواده برداریم.

در ادامه پرویز امیری معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان در این رونمایی گفت:  یکی از رسالت های اداره کل ورزش و جوانان حمایت از بنیان خانواده و جلوگیری از آسیب ها به آنها در عرصه فضای مجازی است.

وی گفت: با نگاهی که به این کتاب داشتم، سرفصل های خوبی در این خصوص استفاده شده و امیدداریم که با همت شما و اداره کل بتوانیم در خصوص انتشار گسترده این کتاب قدم های خوبی برداریم.

امیری بیان داشت: از نهادهای مرتبط و دستگاه های اجرایی و شرکت ها تقاضا داریم در راستای اطلاع رسانی و تحکیم بنیان خانواده این کتاب را تهیه و در اختیار خانواده ها قرار دهند تا آنها هم بتوانند از آن استفاده کنند.

در پایان، از این کتاب رونمایی شد و به شرکت کنندگان در این مراسم کتاب خانواده و سواد فضای مجازی اهدا شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.