×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
بازدید  معاونان شهردار از سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز

علی اصغر اسداللهی، معاون خدمات شهری شهرداری اهواز  و سعید فردانی ، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز با حضور در سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز از بخش اجرایی سازمان دیدن کردند و در جریان آخرین اقدامات سازمان قرار گرفتند.
در این بازدید   آقای فردانی ضمن  ابراز رضایت  از عملکرد نیروی انسانی  سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز ، از تلاشهای  شبانه روزی کارکنان تشکر کرد.

فردانی گفت : گزارشات و عملکرد سازمان طی شش ماه گذشته نشان می دهد سازمان خدمات موتوری توانسته است در زمینه بهره برداری کارآمد از ظرفیت های نیروهای انسانی  خود گام های موثری بردارد به گونه ای که بازدهی سازمان طی شش ماه گذشته به طور قابل توجهی  افزایش یافته است.

معاون برنامه ریزی شهرداری اهواز گفت: وجود خودروهای آماده به کار و تعمیر شده بیشتر  نشان می دهد در این مدت اقدامات شایسته صورت گرفته است که  موجب تقدیر است.

فردانی  ضمن بازدید از دستگاه درختکن سازمان خدمات موتوری بیان کرد: بکارگیری  ظرفیت های این دستگاه توسط مناطق شهرداری اهواز موجب  حفظ و توسعه فضای سبز  و تقویت فرهنگ دوستی با طبیعت در شهر اهواز می شود و دراین رابطه مدیران مناطق شهرداری اهواز باید از این توان  و همکاری با سازمان خدمات موتوری بهره برداری نمایند.

در این دیدار  معاون خدمات شهری نیز ضمن تاکید بر استمرار حمایت و پیگیری های طرح های توسعه سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز گفت: اکنون  بر خلاف  دهه قبل  مدیریت های شهرداری اهواز، سازمان خدمات موتوری به عنوان تامین کننده ماشین آلات شهرداری اهواز شناخته می شود و این طی شش ماه گذشته ثمر بخش و موجب تقویت خودباوری در شهرداری اهوازشده است.

وی  با اشاره به  کوشش جهادی کارکنان پر تلاش سازمان اظهار داشت: قطعا این اقدامات ارزنده در حافظه تاریخی شهرداری اهواز ثبت می شود و به عنوان دستاورد مهم این دوره شناخته خواهد شد.

در  این بازدید آقای شوشتری، مدیر عامل سازمان خدمات موتوری ضمن تشکر از حضور معاونان شهردار اهواز و ارائه گزارش از اقدامات سازمان خدمات موتوری به تعمیر و بازسازی ماشین آلات شهرداری اهواز اشاره کرد و افزود: اکنون به ظرفیت جدید کمی و کیفی در ناوگان خودرویی دست یافته ایم و برای خدمات رسانی بسیار آماده تر هستیم.

وی  در پایان از حمایت و تلاش های آقای مهندس امینی شهردار اهواز  و حمایت  ایشان از  سازمان خدمات موتوری تشکر و قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.