×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
سازمان صمت خوزستان پیگیر واردات کولر گازی از طریق تعاونی مرزنشینان و ته لنجی باشد

آقا رضا فتوحی روز شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: در برخی کالاها برای ثبات در بازار نیاز به واردات داریم، به عنوان مثال کولر گازی درون کشور تولید می‌شود اما به دلیل قیمت بالایی که تولید کننده تعیین می‌کند امکان خرید از سوی مردم نیست.

وی گفت: نظارت‌هایی که از بازار صورت می‌گیرد قابل قبول نیست؛ زمانی این بازرسی ها قابل قبول و اثر گذار است که جلوی هر تخلفی در کوچکترین بخش ها گرفته شود. بازرسی باید کنترلی و ارشادی باشد.

وی ادامه داد: مدیران مربوطه و اعضای این ستاد باید ثبات بازار را در اختیار بگیرند و از تولید کنندگان انتظار داریم همانگونه که دولت از آنها حمایت کرده در توزیع و عرضه کالا و جلوگیری از افزایش قیمت کمک کنند.

وی گفت: ضروری است شرکت‌های خدمات رسان همچون آب و برق و گاز و … همراهی کاملی از تولید کنندگان داشته باشند تا از افزایش قیمت ‌کالاهای تولیدی جلوگیری شود.

فتوحی با بیان اینکه در بخش شوینده‌ها پیش‌بینی افرایش قیمت وجود دارد، ادامه داد: سازمان صمت باید یک نفر را مامور کند تا مشکلات این بخش را بررسی کند تا بیش از این قیمت ها افزایش نیابد.

وی همچنین بیان کرد: جهاد کشاورزی خوزستان برای ایام محرم و صفر لازم است کالاهای مورد نیاز این ایام را تامین کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار اهواز نیز در این نشست بیان کرد: سامانه بازرگام به روز نیست و بسیاری اقلام تنظیم بازار در این سامانه نیست؛ اگر تعاون روستایی اقلام بیشتری را وارد کند نیاز شهرستان اهواز برطرف می‌شود.

آریا ارزانی افزود: پیشنهاد می‌شود که نان در اهواز به صورت کیلویی فروخته شود تا از کم فروشی و تخلف جلوگیری شود.
معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان نیز بیان کرد: هیچگونه مشکلی برای تامین و توزیع مرغ، برنج و گوشت در ایام محرم در خوزستان وجود ندارد.

علی رحم کریمی بیان کرد: برای نظارت بر سامانه بازرگام مشکلاتی وجود داشت به همین منظور تامین کالا در این سیستم ممنوع شد و تا زمانی که گزارش توزیع را به موقع اعلام نکنند سهمیه نخواهیم داد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.