×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
کاهش قیمت مرغ در چند روز گذشته در بازار اهواز

سیداصغر حسینی بهارانچی با اشاره به نیاز استان به گوشت گوساله با بیان این مطلب که دام مورد نیاز باید برای استان تامین شود، افزود: یکسری افراد سودجو اعلام می‌کنند که دام مازاد دارند به جهت اینکه برای صادرات با آن‌ها همکاری شود و دام خود را صادر کنند.

وی افزود: گوشت گوسفندی به اندازه نیاز در بازار وجود دارد و قیمت آن ثابت و هیچ تغییر قیمتی نداشته است و در بازار با قیمتی نرمال کیلویی ۱۶۰ تا ۱۷۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

رییس اتحادیه فروشندگان گوشت و مرغ اهواز با اشاره به نوسانات قیمت مرغ گفت: تا چند روز گذشته مرغ به قیمت کیلویی ۵۷ هزار تومان رسیده بود اما بعد از چند روز و در حال حاضر هر کیلوگرم مرغ ۸ درصد کاهش قیمت داشته و به قیمت کیلویی ۵۰ هزار تومان رسیده است.

حسینی بهارانچی با اشاره به علت کمبود مرغ گفت: مرغی که در حال حاضر در بازار عرضه می‌شود همان جوجه‌ریزی اردیبهشت‌ماه است ولی به اندازه معمول و نرمال جوجه‌ریزی انجام نشده است.

حسینی بهارانچی با بیان اینکه قیمت ماهی مشخص نیست و توسط فروشنده تعیین می‌شود، افزود: قیمت تخم‌مرغ نیز هیچ تغییری نکرده است و به همان قیمت سابق خود یعنی دانه‌ای ۳هزار تومان به فروش می‌رسد.

رییس اتحادیه فروشندگان گوشت و مرغ اهواز با اشاره به کشتار غیرمجاز گوشت، مرغ و تخلفاتی که در این زمینه انجام می‌شود، اظهار کرد: تخلفاتی در خصوص عرضه غیرمجاز گوشت قرمز به خصوص در مناطقی مانند زرگان و … . هم‌چنین عرضه غیرمجاز مرغ وجود دارد که در این زمینه مرغ را به صورت بدون استخوان و یا تقسیم مرغ به سینه و ران عرضه می‌کنند و خریداران بدون در نظر گرفتن بیماری‌های احتمالی و … آن را خریداری می‌کنند و به جهت تقاضا و روی‌آوردن مردم به عرضه این چنینی گوشت و مرغ به دلیل ارزان‌تر بودن، توانایی برخورد با آن‌ها را نداریم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.