×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اهواز به شهری هوشمند و خلاق تبدیل می‌شود

سیاوش محمودی روز سه شنبه در حاشیه آیین بهره برداری از طرح‌های هوشمندسازی در مدیریت شهری شهرداری اهواز در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: هوشمندسازی زیرساخت ها، خدمات و فرایندها را ضرورتی اساسی برای شهرها و شهرداری‌ها است.

وی هوشمندسازی و شفافیت را ۲ اولویت مهم مدیریت شهری اهواز برشمرد و ادامه داد: هوشمندسازی فرایندها و زیرساخت ها موجب تسهیل در خدمت سازی به مردم و کاهش تردد غیرضروری مردم می شود.

رییس شورای شهر اهواز توسعه و تکمیل هوشمندسازی مدیریت شهری را نیازمند همراهی همه دستگاه ها دانست و افزود: همراهی دستگاه‌های مختلف خدمات رسان در اهواز با طرح های هوشمندسازی شهری به منظور ارتقای خدمت رسانی به مردم ضروری است.

وی با اشاره به اجرای ۱۱۰ کیلومتر فیبرنوری در سطح شهر اهواز، ادامه داد: توسعه شبکه فیبر نوری می تواند زمینه ساز ارتقای خدمت رسانی به شهروندان و بهره گیری شرکت های فعال در این شهر باشد.

۹ طرح زیرساختی هوشمندسازی در مدیریت شهری شهرداری اهواز با اعتبار یک هزار میلیارد ریال با مشارکت بخش خصوصی در این آیین به بهره برداری رسید.

سامانه پنجره واحد مجوزهای مبتنی بر ملک، زیرساخت پرداخت الکترونیک به عنوان نخستین زیرساخت پرداخت الکترونیک حوزه حمل و نقل کشور، زیرساخت شهر هوشمند توسعه فیبر نوری و پروژه FTTH و اپلیکیشن “اهواز من” از جمله طرح هایی است که در این آیین رونمایی شد.

همچنین در این آیین راه اندازی، زیرساخت اطلاعات مکانی شهر اهواز SDI))، مرحله نخست نظارت هوشمند بر ساخت و ساز شهری، سامانه جامع سرمایه انسانی حقوق و دستمزد، سامانه مدیریت لوایح و مصوبه های شورای اسلامی شهر اهواز و ارتقای مرکز داده به بهره برداری رسید.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.