×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 9 خبر
برق مشترکان پرمصرف اهواز در ساعات پیک بار قطع می شود

عبدالحمید عباس‌ شیاری اظهار داشت  : برابر دستورالعمل ابلاغ شده در راستای گذر از پیک بار تابستان ۱۴۰۱، درصورتی که مشترک و یا مشترکانی توصیه ها و اخطارهای پیامکی ارسالی از سوی سامانه این شرکت را مورد توجه قرار نداده و زمینه ناپایداری و عدم استمرار خدمت رسانی را فراهم کنند، برق این مشترکان در جهت رفاه عمومی قطع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:با توجه به کمبود تولید برق ناشی از خشکسالی پیش آمده طی ۲ سال متوالی در راستای کنترل بار شبکه تفاهم نامه هایی با صنایع و بخش کشاورزی منعقد شده و طرح های تشویقی نیز لحاظ شده تا بتوانیم شرایط موجود را کنترل کنیم.

شیاری افزود: همچنین زمان کاری ادارات، بانک ها و سازمان ها و شرکت ها از ساعت ۱۶ به ساعت ۱۳:۳۰ کاهش یافته و در این زمینه برق دستگاه هایی که دستورالعمل کاهش مصرف را نادیده گرفته اند، قطع شد تا شاهد کاهش بار شبکه در ساعت پیک یا اوج مصرف در جهت رفاه و آسایش عمومی شهروندان باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: شرایط جوی طی روزهای گذشته علاوه بر گرمای شدید همراه با گرد و خاک مستمر با غلظت های متغیر بوده است و در چنین وضعیتی، برخی از مشترکان توصیه های جدی کارشناسان را مدنظر قرار نداده و بیش از تعرفه در ساعت پیک مصرف داشته اند.

شیاری ادامه داد: این اقدام شهروندان زمینه آسیب به تجهیزات منصوبه، قطع برق و بروز حوادث ناخواسته را فراهم کرده است که در این زمینه انتظار همکاری بیشتری از مشترکان خانگی در مصرف برق داریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز در پایان گفت: هدف ما جلب رضایت عمومی در این شرایط سخت و تامین و پایداری شبکه برق است.

کلانشهر اهواز ۶۰۹ هزار مشترک برق دارد که ۵۵ هزار مشترک روستایی، ۸۵ هزار مشترک تجاری گ، ۲ هزار مشترک صنعتی، یک هزارو ۵۰۰ مشترک کشاورزی و ۲۵ هزار مشترک عمومی دارد.

امور برق شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون زیرنظر شرکت توزیع برق اهواز است.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.