×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
برای جلوگیری از کاهش جوجه‌ریزی راهکار ارایه شود

آقارضا فتوحی در جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان خطاب به دامپزشکی استان اظهار کرد: ما باید بدانیم که وضعیت آمار جوجه‌ریزی در استان چقدر و چگونه است. همه حضار در جلسه باید تا هفته آینده راهکار ارائه دهند که باید چه کاری انجام دهیم تا جوجه‌ریزی کاهش پیدا نکند.

وی افزود: با توجه به اینکه تنها در استان خوزستان مرغ به صورت زنده به فروش می‌رسد، باید از کشتار غیر مجاز در این زمینه جلوگیری کنیم.

فتوحی خطاب به اعضای جلسه تصریح کرد: شما باید بستر کار را فراهم کنید و به کمک شهرداری در چهار گوشه شهر کشتارگاه ایجاد کنید و بنده نیز در این زمینه چند نفر را جهت راه‌اندازی میدان دام در خارج از شهر به سازمان جهاد کشاورزی معرفی کرده‌ام؛ راه‌اندازی میدان دام در خارج از شهر می‌تواند باعث جمع‌آوری کشتار غیرمجاز از سطح جاده‌ها و جلوگیری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام شود.

جانشین استاندار خوزستان با بیان اینکه ما مسئولان را جهت ساماندهی امور منصوب کرده‌اند، گفت: شما مسؤلان موظف به پیگیری و رصد اینگونه مسائل هستید تا کارها سامان داده شود.

وی عنوان کرد: نباید اجازه دهیم به تولید ضربه وارد شود و زمانی که به تولید ضربه وارد شود در آینده با مشکلاتی مواجه خواهیم شد.

فتوحی در خصوص کولر نیز تصریح کرد: مساله افزایش قیمت گاز کولر باید پیگیری شود. یکسری افراد تولیدکننده هستند که امکانات را از دولت می‌گیرند و به ضرر مردم کار می‌کنند و ما موظف هستیم که جلوی این افراد بگیریم و آن‌ها را رصد کنیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.