×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
مشکلات مدیریت شهری در خوزستان با وجود افزایش در آمد شهرداری ها همچنان پابرجا است

جهانشاه ارزانی بیرگانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته کلانشهر اهواز در مصلی مهدیه اهواز اظهار داشت : خدمتگذاران ملت ایران در امور مالیاتی، تامین منابع مورد نیاز امور اجرایی را بر عهده دارند و این در حالی است که باید در هزینه این منابع از سوی دستگاه‌های دریافت کننده دقت بیشتری صورت بگیرد.

وی بیان‌داشت: طی ۲ سال اخیر، درآمدهای مربوط به شهرداری‌ها از محل عوارض آلایندگی و همچنین ارزش افزوده نسبت به گذشته بیشتر شده است اما همواره شاهد مشکلات متعددی در زمینه مدیریت شهری هستیم.

مدیرکل امور مالیاتی خوزستان با اشاره به اینکه استان از ۸۸ شهرداری برخوردار است افزود: تعداد قابل توجهی از این شهرداری‌ها در زمینه پرداخت حقوق کارکنان خود با مشکلات زیادی روبرو هستند.

ارزانی بیرگانی تصریح‌کرد: انتظار می رود که با همکاری مسئولان ذیحسابی مستقر در دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری‌ها بر فرآیند هزینه منابع و اعتبارات، دقت بیشتری صورت گیرد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اخذ مالیات را یکی از روش‌های کسب درآمد و تامین منابع مورد نیاز برای انجام امور اجرایی کشور دانست و گفت: تلاش شده تا در مسیر مالیات ستانی، در مسیر عدالت حرکت کنیم و این روش را همواره ادامه خواهیم داد.

مدیرکل امور مالیاتی استان خوزستان با تاکید بر اینکه محاسبه درآمدها و دریافت مالیات مودیان برابر با قانون انجام می‌شود گفت: انتظار می‌رود که شخصیت های سیاسی از فشار به دستگاه مالیاتی برای تغییر در انجام محاسبات پرهیز کنند.

وی بیان‌داشت: در صورت اختلاف در محاسبات، دستگاه‌های نظارتی، فرآیندهای اخذ مالیات را بررسی می‌کنند؛ بنابراین امکان خطا در محاسبات مالیاتی تا حد بسیار زیادی، کاهش می‌یابد.

بر اساس این گزارش، زمان ارائه اظهارنامه مالیاتی مشاغل و اصناف برای عملکرد سال گذشته، تا پایان تیر امسال تمدید شد

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.