×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر اهواز: همایش سرمایه گذاری در برج میلاد فرصتی طلایی برای جذب سرمایه گذار است

سید محمدعلی پورموسوی در بازدید از همایش سرمایه گذاری در برج میلاد که ۱۵ تیر ماه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موضوعات اساسی و مطرح در کشور، سرمایه گذاری در ابعاد و بخش های مختلف کشوری، استانی و صنایع است.

وی افزود: امروز به دلیل اهمیت سرمایه گذاری همایشی در تهران برگزار شده است و ما آمده ایم تا از موضوعاتی که در این محل مطرح می شود، بهره مند شویم و از سوی دیگر بتوایم فرصت هایی را برای کلانشهر اهواز ایجاد کنیم.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: این همایش در راستای سرمایه گذاری در حوزه خدمات شهری ایجاد شده است و موضوعاتی که مربوط به توسعه یک کلانشهر از جمله اهواز است بررسی می شود که می تواند در رشد شهرها تاثیر گذار باشد.

پورموسوی برگزاری این همایش را یک فرصت طلایی برشمرد و بیان کرد: برای اینکه بتوانیم فرصت ها را شناسایی و از ظرفیت مربوط به رشد و توسعه شهرها بهره مند شویم نیاز است به موضوعات مختلف در زمینه علمی توجه شود تا صاحبان سرمایه و صنایع که حاضر به همکاری هستند راحت تر حاضر به همکاری شوند.

وی عنوان کرد: غرفه شهرداری اهواز در این همایش با هدف معرفی ظرفیت ها مستقر شده و به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری امکاناتی را ایجاد کرده است، ما هم در تبادل تجربیات و ارتباط با افراد در معرفی موضوعات سرمایه گذاری شهرمان از این فضا استفاده خواهیم کرد.

عضو شورای شهر اهواز تصریح کرد: برپایی چنین فضایی می تواند امکانات مختلف سرمایه گذاری در اهوزا را به عموم معرفی کند، افراد بسیاری می آیند و از امکاناتی که در خصوص معرفی شهر در بخش خدمات شهری و سایر موضوعات شهرداری است، گفتگو می کنند تا بتوانند به نوبه خود همکاری لازم را داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.