×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
برگزاری جلسه هماهنگی شرکت نورد و لوله سپنتا و سازمان محیط زیست

به گزارش روابط عمومی شرکت نورد و لوله سپنتا، در راستای راه اندازی خط تولید لوله های قطر ۱۲ تا ۱۸ اینچ در مجموعه سپنتا جهت تائیدیه های نهایی زیست محیطی، جلسه ای با حضور ریاست سازمان محیط زیست آقای بنی عگبه و هیات همراه به میزبانی شرکت نورد و لوله سپنتا در دفتر مدیرعامل این شرکت، برگزار گردید.

طی این نشست “فرشیدفر” مدیر عامل شرکت نورد و لوله سپنتا با توجه به اهمیت محیط زیست در مباحث صنعتی خاطر نشان کرد: تلاش مجموعه سپنتا همواره بر این بوده که تائیدیه های زیست محیطی را در اولویت خود قرار داده و به این مهم توجه و تاکید فراوان داشته باشد. همچنین در ادامه این بازدید مهندس فرشیدفر از اراده جدی شرکت جهت حضور دائمی در انجمن مدیریت سبز ایران سخن گفت و دریافت گواهینامه های زیست محیطی را از برنامه های آتی شرکت نورد و لوله سپنتا عنوان داشت.
فرشیدفر در ادامه افزود: بی شک همکاری ، همیاری و تعامل دو جانبه با سازمان محیط زیست در راستای حفظ استانداردهای محیطی در دستور کار قرار دارد تا این مهم به بهترین نحو انجام پذیرد.

در پایان این جلسه رئیس محیط زیست از خطوط تولید این شرکت بازدید کردند.

شایان ذکر است شرکت نورد و لوله سپنتا به منظور افزایش تنوع سبد محصول و بهره وری با تکیه بر دانش و تخصص داخلی، ساخت لوله تا قطر ۱۸ اینچ را در دستور کار خود قرار داده که این مهم ، علاوه بر اشتغالزایی چشمگیر در استان خوزستان، نیاز تقاضا در مصرف کشور را برطرف نموده و به ارز آوری توسط صادرات این محصول خواهد انجامید.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.