×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
دانشگاه‌های استان، به پیشرفت و توسعه‌ی استان، نگاه ویژه داشته باشند

خانچی در این دیدار، با تأکید به نقش مهم علمی و نظری دو دانشگاه شهید چمران و آزاد اهواز، از عزم مدیریت استان از هم‌افزایی روزافزون مراکز علمی و دستگاه‌های اجرایی خبر داد و تأکید کرد: مراکز علمی و دستگاه های اجرایی با تلفیق ابعاد نظری و اجرایی مسائل و چالش‌های استان، می‌توانند سرعت و کیفیت حل این مسائل را بسیار بالا برده و رضایت‌مندی مردمی را به همراه داشته باشند.
وی تأکید کرد: با وجود هیئت علمی توانا و عالم در دو دانشگاه شهید چمران و آزاد، می‌توان استان خوزستان را به جایگاه اصلی و در شأن مردم نجیب استان رساند.
در این دیدار، دکتر آخوند شوشتری، ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از برگزاری این نشست اظهار داشت: دانشگاه شهید چمران با وجود هیئت علمی کاردان و توانمند، می‌تواند در حل مسائل و چالش‌های اصلی همچون مدیریت آب و برق و همچنین در حوزه‌های ترافیک و مدیریت شهری، به کمک دستگاه‌های اجرایی بیاید‌.
دکتر افروس، رئیس دانشگاه آزاد اهواز، ضمن قدردانی از برگزاری این نشست، از راه‌اندازی اندیشکده علمی حل نظام‌مند مسائل استان خبر داد و افزود: دانشگاه آزاد، با وجود ۱۵۰۰ عضو هیئت علمی، نقش بی‌نظیری در حل مسائل استان دارا می‌باشد.
وی از راه‌اندازی مرکز پژوهشی ریزگرد‌ها در این دانشگاه خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با نگاه ویژه معاون محترم عمرانی استاندار، شاهد ایجاد تحول در حل علمی مسائل استان خواهیم بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.