×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اختلاف دیدگاه در شورا امری طبیعی است/روح الله جلیلی تایید صلاحیت شد/خواستار صدور حکم شهردار منتخب هستیم

عزیزقلی زمانپور در مورد اختلاف نظرهای ایجاد شده در شورا گفت:اختلاف نظرها در مجموعه شورا امری عادی است و لازم است با سعه صدر این اختلافات را بررسی کنیم و آنچه که منافع مردم را تامین می کند را با وجود تفاوت دیدگاه بپذیریم.

زمانپور افزود:همه اعضای شورا بدنبال فراهم آوردن بستری برای ارائه خدمات مناسب به مردم هستند و مباحث پیش آمده از دغدغه های اعضای شورا نسبت به تامین مطالبات مردمی سرچشمه می گرفت.

رئیس شورای شهر مسجدسلیمان با اشاره به تایید صلاحیت شهردار منتخب مسجدسلیمان افزود:خوشبختانه پاسخ استعلامات مربوط به شهردار منتخب آمده است و دستگاه های مسئول تائید صلاحیت جناب مهندس روح الله جلیلی را تایید کردند و حالا ما منتظریم تا استاندار محترم نسبت به صدور حکم وی تسریع ببخشند.

زمانپور بیان کرد:مطمئنا تسریع در صدور حکم شهردار منتخب سبب خواهد شد تا روند خدمات رسانی به مردم شتاب گیرد و امکان برنامه ریزی های میان مدت و بلند مدت برای رفع معضلات شهر فراهم می گردد.

رئیس شورای شهر مسجدسلیمان به مباحث پیش آمده بین بعضی اعضای شورای شهر و مدیرکل امور شهری نیز اشاره کرد و گفت:خوشبختانه این موضوع نیز پس از گفت و گوهای مختلف حل شد و سوتفاهمات در این زمینه مرتفع شد.

زمانپور در پایان گفت:من به همه مردم عزیز شهرم اطمینان می دهم که اعضای شورای شهر بر سر وعده های خود به مردم پایبند هستند و همه تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم بکار می بندد

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.